Gå til innhold

Tips til mascara og flytene eyeliner som ikke drysser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! Hater det forbanna "drysset" som danderer seg "pent" under øynene, tar jeg fingen og prøver og fjerne det blir det en slags skygge som ser ut som et lite blåmerke:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

den nyeste til Dior er veldig bra synes jeg, husker ikke hva den heter, men det er hvertfall den i sølv.. de vil absolutt vite hva du spør etter i et parfymeri om du spør:)

ellers så er jeg fornøyd med maxfactor masterpiece begge to egentlig, både den i svart "flaske" og den i gull=)

Skrevet

den beauty tube eller hva den heter til loreal er suveren. er en rød og hvit "tube". Du tar på den hvite først, så den sorte som er i den røde delen. Du kan sove med den og våkne med perfekte vipper dagen etter. Går først bort med vann som holder 37 grader eller mer..

forøvrig så synes jeg mac sin flytende eyeliner er bra.

Skrevet

Kanebo 38deg

Verdens beste maskara!!!! :)

Skrevet

Lorèal sin eyeliner er min favoritt. -Og jeg ehar vært "avhengig" av eyeliner i sikkert 10 år :)

Mascara har jeg ikke helt funnet favoritten av enda, men mange sverger til Dior.

Skrevet

Kanebo sin er også sånn som kun løser seg opp i varmt vann. Veldig praktisk, men man må jo vite om det, ellers får man litt panikk, hehe.

Den løser seg nemlig av vippene i biter, løser seg ikke opp i vannet. Dermed slipper man pandaøyner i dusjen også. Jeg elsker den maskaraen, rett og slett.

Enten tar jeg den av i dusjen, bare tar varmt vann i ansiktet og venter i noen minutter før jeg bare drar den av vippene. Eller så gjør jeg det samme med varmt vann i ansikter, lar virke og drar av.

Nå fikk du mer info enn du spurte om da, hehe

Har enda ikke funnet den på nett :(

Men det lokale parfymeriet her har den. Jeg pleier å kjøpe flere stykk når jeg er utenlands.

Skrevet

Den nye til Diro, Ionic er kjempebra, jeg har lett etter en mascara selv siden den jeg brukte gikk ut, og endelig har jeg funnet den!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...