lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 har fått masse sånne bittesmå hvite nupper helt ute på tungespissen. skulle jo ikke tro at det var noe å klage over, men det er så sinnsykt vondt! sitter mange på samme sted. finnes det noe som hjelper?
Piri Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Slutt å juge. Neida. Prøv med is.Hender det hjelper meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå