Frk Marge Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 jeg tok min første El-test ever i dag.. og den var tydelig positiv... billigstrips, men allikevel... 2 tydelige streker... eh.. er ikke det utrolig tidlig da, når jeg har vanligvis 28-30 dagers syklus??? kan dette stemme?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 For at EL testen skal være positiv så skal test-streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Var den det? Det kommer nesten alltid opp 2 streker, men den er altså ikke positiv før sterkere strek:-)
Frk Marge Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 ok... det var forskjell på dem, men jeg har ikke bruksanvisning.... hvem av streken er test og hvem er kontroll???? dette er billigstrips..
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Den til høyre er kontrollstreken og den til venstre er teststreken. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at testen skal være positiv.
Frk Marge Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 hihi hva er høyre og venstre på en test da hvilken "vei" er den enden man dypper i urinen fx?
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Hihi, godt spørsmål egentlig ;-) Jeg holder testen med høyrehanda når jeg dypper den i urinen og legger den på benken med "håndtaket" til høyre og oppsugingsdelen til venstre. Da blir kontrollstreken til høyre og teststreken til venstre. Enig?
Frk Marge Skrevet 19. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2008 ok. så dyppestreken er teststreken? ok den var litt svakere enn den nermest "håndtaket" det betyr at den ikke er positiv? syntes jo det var litt tidlig hehe
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Dyppestreken er teststreken ja. Hvis den var svakere enn streken nærmest håndtaket er den negativ. Men som du sier, det er jo tidlig. Fortsett å test du!!
Frk Marge Skrevet 19. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2008 ja... bare tester ut disse nå jeg
Frk Marge Skrevet 20. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2008 og i dag var den svakere enn i går???? hva betyr det da? regner jo med at jeg nermer meg EL ikke har hatt allerede....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå