Gå til innhold

Føler meg sååå alene! Hvor har alle Lillehammer jentene blitt av?!


Marianne83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe!

 

Er vi sykemeldt alle nå da? Hvordan var det på treff idag? Jeg ble jo sykmeldt idag, så syntes ikke jeg kunne løpe fra sjefen for å rekke treffet, men nå har jeg virkelig tid framover!! Er redd det ikke blir mer jobb før om et års tid, hjelpes... Kommer til å fly på veggen etterhvert. Blir hvertfall mange kake-slag til jul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempetrivelig på treffet og synd du ikke fikk blitt med!

Jeg er nok snart 100% sykemeldt jeg og... 80% foreløpig, men fungerer ikke på jobb! :( Kommer til å gå på veggen jeg og, så all right å kunne bryte opp dagene litt med et treff nå og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjenner jo ikke så mange som er hjemme på dagtid akkurat, så tida blir nok fryktelig lang! Ikke får jeg gjort noe særlig med husarbeid heller, for da blir kynnerene så vonde.. Synes jeg skulle gjort så mye før jul og fødsel, men ender med at jeg blir liggende på sofaen med vondter. Hehe.

 

Begynner dere å komme langt til babyen skal komme dere andre eller? Vi har fått det meste i hus tror jeg, og det er jeg veldig glad for nå! Har igjen en haug med julegaver å kjøpe, og pengene strekker ikke helt til om dagen.. Glad vi hvertfall har kjøpt alt det store utstyret vi skal ha, også får vi heller ta resten på januarsalg!:) Krysser fingrene for at vi får litt av de kommende besteforeldrene til jul og, har skrevet liste over hva vi ønsker oss;) Dyrt med baby altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...