Piri Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Et rungene JA til 20 år gammelt ubehandla furupanel, Furutak og slitt gulvbelegg. Hipp. Hipp til rød komfyr med 3 plater, rød og trehvit kjøkkeninnredning og vaklevorne, mer eller mindre hvite folie-kleskap!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxJulianexxx Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg er midtimellom. Hadde hvertfall klart meg med "panelhvitt":o)
* 5 om dagen * Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 hehe...du har virkelig lagt kjøkkenet ditt for hat i kveld du, og ikke bare komfyren :-P
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Hehe, det er godt vi er forskjellige=) stuemalingen sto mellom de to nevnte, ble kaffe latte=)
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Må nok si meg enig i de fargene. Passer ikke inn overalt nei..
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 De vi kjøpte huset av hadde malt alle rom bortsett fra et bad i lys toscana. Og jommen malte de ikke peisen i samme farge også! Vi lever i en lys toscana verden. Heldigvis synes jeg ikke det er så ille.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Hehe ... Jeg kaster inn ett hipp hurra for kork-gulvet i kjelleren som matcher det liggende furupanelet og furutaket og listene så eksepsjonelt dårlig. Og et tjoho for trehvit kjøkkeninnredning med glassvindu med buede rammer og småruter, samt totalt meningsløse små pynteskuffer som ikke rommer en dritt :-) Og trehvite dører med ruglete glass med orangepreg fra starten på det glade 80-tall :-))) Samt at hele familien som bodde her før må ha hatt et hukommelsesproblem, for på alle hyllene i klesskapet står det hvite merkelapper hvor det er påskrevet "bukser" "gensere" "undertøy" osv. Akkurat som at jeg har særlig interesse av å vite hvor gamla oppbevarte trusene sine... Men ... jeg har i hvertfall ikke rød tre-platers-komfyr, og da skal jeg ikke klage ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå