klg,2 boys now:) Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 emaljunga scooter til størstemann,han er nå 3.5 år bruker den nesten ikke lenger den lille som kommer i morgen har en emaljunga cherox stående klar.han er ikke født enda:)kommer om 12timer,hjelp
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Simo kombi som står hos mamma og pappa til sovevogn.. Emmaljunga scooter hjemme til sove/tur/shopping.. Simo trille i bhg.. Han er 2 år
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 har en simo duo til vesla på 9 mnd, og en carena easy + en paraplytrille som er kjøpt til eldste, og som vi kommer til å bruke når vesla blir større.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Brio kombi og carena søskenvogn Småen er 16 mnd og neste kommer til jul.
Joikaboll@ Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Har Silvercross som sovevogn i stua, Quinny 3XL og Brio kombi til Linus som snart er 6 mnd. Tassen på 4 år har Brio sitty og Hoco vogn fra HMS og Carena trille. Også har vi bæssmorvogn, en Troller K2 som brukes av begge, dog hver for seg.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Har en svart teutonia mistral, prinsen er 6 mndr
ifie Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Simo duo som sovevogn, titanium baby(?) og ei bittelita paraplytrille. Poden er 1 1/2
urigeller Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 2 1/2 år gammel snuppe. Har Teutonia Delta (kombivogn) og OTH. Simo kombi som står hos besteforeldrene. BTW: 4-åring i vogn, Joikaboll@? Er han ikke litt stor for det?
Tante Bassa Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Simo kombi som er sove/turvogn Maxi Cosi Mura4 som er shoppingvogn. Teo er snart 6 mnd
Joikaboll@ Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Joa, litt stor for vogna nå, men vi har ikke valg, når han blir ustyrlig forbanna må vi ha vogna i umiddelbar nærhet sånn at vi kan spenne han fast om vi ikke er hjemme eller i nærheten av bilen vår.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 en emmaljunga city cross stående igangen. blir nok å kjøpe en lettere trille, ala carena for lettere å dra inn og ut i bilen etterhvert som magen vokser mer- og en søskenvogn trolig også fra carena når den tid kommer.
hit og dit Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Simo duo og brio race (litt usikker kva den siste heiter egentlig). Forøvrig så virker ingen av dei. Skal fylle luft i dekkene på simoen så eg har ei vogn å handle med når mannen reiser. Brio-dritten må gjerne bli stjelt eller noko. Ungen er 17mnd.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 Har en emmaljunga scooter, quinny zapp, en simo og en tfk joggster twist. bruker bare tfk for tiden..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. november 2008 #17 Skrevet 19. november 2008 Har en Teutonia Mistral 2008. Tulla er nå 8 1/2 mnd. Kjøpte med søskenbrett, slik at storebror slipper å gå =))
Gjest Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 2 1/2 år og har en emmaljunga cangaroo, og en sånn paraplytrille sak i bilen...
Mazza** Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 14 mnd og har en simo kombi i bhg , Brio Happy hjemme og en Jeep Urban Limited i bilen. Også har vi en trille til ferieturer
Gjest Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Bugaboo cameleon og emaljunga duo hun er 2 uker i morgen, brukte begge vognene til storesøster på 2,5 når hun brukte vogn..
ja08 Skrevet 19. november 2008 #21 Skrevet 19. november 2008 Emmaljunga cangaroo. 9 mndr gutt. Har carena trille til shopping.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #22 Skrevet 19. november 2008 snuppen blir to i januar. har en simo duo 07, teutonia mistral 07, titanium paraply trille. Også har vi kjøpt carena double swing. babyen kommer i des/januar
Dozer Skrevet 19. november 2008 #23 Skrevet 19. november 2008 Har Quinny Speedi SX til snuppa på 3 år og Brio Sing til snuppa på 7 mnd!
Ksenia & Anjem Skrevet 19. november 2008 #24 Skrevet 19. november 2008 10 mnd, emmaljunga cangaroo..love it
Djoolia 07+08+12 Skrevet 19. november 2008 #25 Skrevet 19. november 2008 Jenta på 2 år har OTH, + Simo Chapion i bhg. Gutten på 5 mnd har Basson Roma Duo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå