Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hvilket merke? Er våt eller fast best? Kan jeg ta våt eyeliner på undersiden av øyevippene (nærmest øyet)? Eller fungerer det best med fast? Sort eller brun? Hva er penest til blå øyne? Hvilken øyenskygge anbefaller dere?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ingen som kan svare på minst ett av spørsmålene mine en gang? Hi
Trollemor og snuppa! Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 YSL sin er kjempegod! Jeg foretrekker våt, men det krever en stødig hånd og litt trening! Bruk IKKE våt eyeliner under øynene, bruk enten en kajal (blyant) eller en fuktig og tynn pensel med skygge på.. Stikk innom et sted som selger make-up og hør om noen kan vise deg hvordan du legger sminke hvis du er usikker.. De kan også hjelpe deg med å finne farger og utstyr! Brunt er fint til blå øyne, men sort mascara og eyeliner funker bra hvis du ikke vil ha et mer naturlig uttrykk! Du kan jo også kjøpe deg en bok om make-up...
ScaryMama Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg liker clinique kajal. De har en brunfarge som er skikkelig fin til blå øyne!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Takk Da prøver jeg brun kajal, evt eyeliner? Kanskje brun maskara også? Blir det finere enn sort maskara når kajalen er brun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå