lucky meee:) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 noen som vet hvilken jeg mener?? er det noen plass på nettet jeg kan se bilde av disse? finner ingen på bånsull sin side.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 http://www.baansull.no/maindesign.asp?aid=11389&gid=5601 Den grønne dressen over barnetøy er en slik dress. Vi har en, helt fantastisk myk og deilig! Har bare brukt den en gang enda fordi den rett og slett er veldig varm. Har lyst på en sånn dress til meg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå