Gå til innhold

noen som har vært på ultralyd i uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på ultralyd til fredag da er jeg 11 uker +5dager , og er veldig spent!

hva kan en forvente å se i uke 11?

hvor stort er fosteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! har du nettby? jeg har ul bilder der fra da jeg var på ul i uke 9...:) det er vel ca sånn din vil se ut, bare litt større tenker jeg;)

Skrevet

Var på ul rundt veke 12, og da var fosteret ca 5,5 cm. I forhold til forrige gang eg var på ul på samme stadium, såg eg det veldig tydeleg denne gangen. Hender og føtter med fingre og tær, og ein tydeleg profil. Og så slengte h*n seg rundt : ) Dei kan ikkje seie så mykje meir enn om hjertet slår, om det er liv og om det er eit eller fleire foster. Men veldig kjekt å sjå!

Men som sagt, forrige gang måtte legen peike ut hjertet til meg i ein grå masse, så det varierer sikkert veldig kor tydeleg det er...

Lykke til!

Skrevet

Jeg var på UL da jeg var 12+2 eller noe. Har to bilder fra ULen på profilen min. Ikke så lett å se alt, men jeg synes i alle fall det var veldig artig på ultralyden=) Lykke til!

Skrevet

jeg var på ul i uke 11, nurket var da 3,5 mm langt, hehe, men vi fikk se hjertet som slo og armer og bein som vinket og sparket.. hun skjekka også termindatoen og den ble den samme som jeg fikk på ordinær ul i uke 19..

Skrevet

Hei :)

Jeg var på ultralyd i uke 10.(innvendig ul).

Både jeg og samboeren min ble veldig overrasket over at vi så det lille nurket så bra :) Og det var veldig aktivt :) nurket var ca 4 cm da :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg var på innvendig UL da jeg var 10+5.

CRL var da 3.9 cm.

Gynekologen mente jeg var 10+6 i forhold til standard mål. Men vet jo at de vokser litt i rykk og napp...Men uansett så stemte mensterminen min ganske godt da.

Fikk med meg 5 flotte bilder. Gynekologen kalte babyen en "bamsemums". Lignet faktisk på det:)

Ellers så vi på det ene bildet tydelig den ene hånda som hadde 5 fingre:)

Utrolig hva man kan se så tidlig i svangerskapet:)

Gled deg:)

Skrevet

13+2 så det ut som en skikkelig baby, om enn litt alien siden hodet var like stort som resten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...