Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 I dette svangerskapet sliter jeg så utrolig mye med hodepine.. Hva kommer det egentlig av? Jeg hadde ikke det sist... Kan det være at jeg kanskje venter en gutt denne gangen? Har det noe å si? Er forferdelig å ha det sånn.. Man kan vel ta paracet?
zikosmor:) Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 jeg vet ikke hva det kommer av,men tror ikke det betyr at du venter en gutt,selv om du kanskje gjør det:)jeg hadde migrene i den siste gangen,kunne bare ta paracet,selv om jeg helst unngår det også jeg.
chiquetita Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde endel hodepine i mitt første svangerskap og her er mitt råd: drikk et stort glass vann, kle deg godt og gå deg en liten tur, minimum 15 min, drikk litt mer vann når du er tilbake og legg deg på sofaen. Verdt å prøve før man tyr til paracet. God bedring
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Tusen takk for tips. Jeg skal prøve på det:o) Har jo vondt flere ganger om dagen, så føler det ikke er bra å ta så mye paracet heller? Takk
zikosmor:) Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 helt enig,og ha på deg lue ute når det er kaldt-.!!!!!og spis frokost,di to tingene hjelper iallefall meg:)
chiquetita Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Hvis du har så mye vondt burde du kanskje tatt en blodprøve for å sjekke om du mangler jern eller noe annet. Det er jo ikke alltid det passe med en tur, men vann går jo alltid greit da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå