du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 En ukes tid til julebordet, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!! Trenger en ny kjole, noen som har noen tips?
PyttPytt Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Dytter litt, for det lurer jeg også på, skal ut på shopping imorgen Ser for meg en snerten liten svart sak, men helst ikke noe tacky greier.. Skal på samme julebord som Henne, så planen er å se absolutt smashing ut! Du har pm forresten
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Ah! Tenkte på noe sånt jeg også! Bare at Hun heldigvis ikke skal være der!!
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Hehe, glemte å si takk for pm, jeg løper inn og sjekker!
Gidder ikke! Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg vil bare anbefale en butikk som heter "Coast", kjolene er litt dyrere enn i de vanlige kjedebutikkene, men veldig mye fint! Jeg hadde et utradisjonelt bryllup og kjøpte faktisk Kjolen min der, den var helt nydelig! Ikke at det er brudekjoler altså. Men det forutsetter at du bor i nærheten av Oslo eller Bergen da:)
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2008 Den har jeg aldri vært innom, da skal jeg ta meg en tur! Takk for tips!! Og PyttPytt har pm...
Minnie Mom Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg kjøpte to knallfine kjoler og en bolero på Vero Moda i forrige uke. Ta dere en tur dit.
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Takk Minnie Mom! Det skal jeg jammen gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå