atsjo Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Litt history; Mensen kom aldrig igjen da jeg sluttet på p-piller for over to år siden. 5 mnd gikk og etter mye surfing på nettet fant jeg en side der det stod at sink kunne virke inn på hormonene. Så jeg begynte å ta det, en hver dag. Plutselig kom det berømte eggløsningslimet og To mnd etter var jeg gravid. Uten å fått mensen igjen. Vet jo ikke om sink tablettene hadde noe å si, men inbiller meg det faktisk. Tenkte jeg bare ville dele denne siden jeg fant med dere. Er jo verdt et forsøk:) http://www.onskebarn.no/forum/showthread.php?t=2841
atsjo Skrevet 19. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2008 Dette var da jeg ble gravid med gutten min altså!! Mensen har jeg ikke sett snurten til siden jeg gikk på p-piller og prøver på nytt å bli gravid. Frem med sink tablettene og håpe på det beste:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg skal kjøpe sink!! Har ingenting å tape på det ihvertfall! Og kanskje jeg samtidig får litt renere hud og sterkere negler uten hvite prikker.... :-P
Stolt mamma og englemamma Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 de sink tabelettene, er det den hvite, gjennomsiktige boksen du bruker med blå stripe rundt lappen? takk for tips du vil dele:)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Takk for tipset:) jeg har hatt uren hud veldi lenge!! så håper kanskje dette kan løse probleme!! finnes det mange typer? eller er det samma hvilke, bare at det inneholder sink?
Allegra -med gullspira- Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Vil vel tro sink er sink uansett hvilket merke:) Spennende, dere får si ifra hvordan det går dere som prøver. Får vel kanskje prøve ut neste pp om det ikke skjer noe denne gangen heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå