Gå til innhold

Dette tror jeg litt på faktisk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt history;

Mensen kom aldrig igjen da jeg sluttet på p-piller for over to år siden. 5 mnd gikk og etter mye surfing på nettet fant jeg en side der det stod at sink kunne virke inn på hormonene. Så jeg begynte å ta det, en hver dag. Plutselig kom det berømte eggløsningslimet og To mnd etter var jeg gravid. Uten å fått mensen igjen. Vet jo ikke om sink tablettene hadde noe å si, men inbiller meg det faktisk.

Tenkte jeg bare ville dele denne siden jeg fant med dere. Er jo verdt et forsøk:)

http://www.onskebarn.no/forum/showthread.php?t=2841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da jeg ble gravid med gutten min altså!!

Mensen har jeg ikke sett snurten til siden jeg gikk på p-piller og prøver på nytt å bli gravid. Frem med sink tablettene og håpe på det beste:)

Skrevet

Jeg skal kjøpe sink!! Har ingenting å tape på det ihvertfall! Og kanskje jeg samtidig får litt renere hud og sterkere negler uten hvite prikker.... :-P

Skrevet

de sink tabelettene, er det den hvite, gjennomsiktige boksen du bruker med blå stripe rundt lappen?

takk for tips du vil dele:)

Skrevet

Takk for tipset:) jeg har hatt uren hud veldi lenge!! så håper kanskje dette kan løse probleme!! finnes det mange typer? eller er det samma hvilke, bare at det inneholder sink?

Skrevet

Vil vel tro sink er sink uansett hvilket merke:)

Spennende, dere får si ifra hvordan det går dere som prøver. Får vel kanskje prøve ut neste pp om det ikke skjer noe denne gangen heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...