Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 jeg skal få barnebidrag via innkrevingssentralen. Fikk brev om dette fra nav for 2 mnd siden etter at vi hadde skrevet under på en privat avtale. Jeg har ikke fått noe bidrag siden den tiden, ikke bidragsforskudd. har spurt nav om dette, men ikke fått noe ordentlig svar. Er det statens innkrevingssentral jeg skal kontakte for dette nå eller er det fortsatt nav jeg skal forholde meg til? hvor lang tid tar det normalt før det settes igang betaling?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Du kan bare ringe innkrevingssentralen:) Det gjør jeg støtt og stadig. Ringer ikke NAV ang hva som skjer med utbetalinger, Kontakter NAV kun for endring:) Tlf nr: 78 97 77 00
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Takk.. Da skal jeg prøve det. Men du sier du må gjøre dette støtt og stadig.. Går det ingen automatikk i dette da? Det er vel jobben deres å få bidraget inn til meg fast hver mnd? Min eks har i tillegg en god del gjeld til meg i og med at han ikke har betalt bidrag det siste året..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja, BF her er ikke alltid like flink til å holde datoer, så det blir litt surr med innbetalingene og forskuddet. Jeg må ringe og spørre om slike ting av og til. De ligger ikke på høgget i alle sakene, så en må av og til minne dem på at en finnes;) Og det med gjelden; si til innkrevingssentralen at du ønsker de skal kreve det inn for deg. Da kan de øke det månedlige bidraget litt, til gjelden er dekket.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Det står om gjelden i avtalen, den skal også gå via de.. Hadde liksom håpet på en automatikk i dette her jeg nå.. Det er så mye styr å passe på at barnefaren ikke gjør som han skal!! Men ingenting forundrer meg når det gjelder han da... desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå