Gå til innhold

dere som har flere barn.. vekt

babymaker skal ha en jente til

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye gikk dere opp i vekt i første svangerskap i forhold til nr 2-3-4 osv? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk opp 11,5 på første mann og 15 på andre.:)

Skrevet

Jeg gikk opp 12 kilo med førstemann, 16 kilo med andremann og 18 kilo med tredjemann... Nå har jeg tenkt å snu trenden og hadde håpet på rundt 12 kilo igjen denne gangen. Men nå er jeg 26 uker på vei og har allerede lagt på meg 6 kilo, så tror nok ca 15-16 kilo er mer realistisk denne gangen. Har lagt på meg mest siste ti ukene med de andre (stillesittende pga bekkenplager).

Skrevet

Med første gikk jeg opp 11 kg og alt av før jeg dro fra aykehuset, i den tid tre dager. Andre mann 16 kg og var ikke nede i match vekt før 3 år etter. Denne gangen (håper det skjer snart) har jeg planer om å kopiere 1. svangerskap:-)

Men når jeg ser rundt meg på mine jevnaldrende som får nr 3 så har jeg forståelsen av at kiloene sitter ganske bom fast...

Jeg er 35

Skrevet

Gikk opp 22 kg sist svangerskap.

Denne gangen er jeg i uke 36 og har lagt på meg ca 5 kg bare. Hadde da 7 av de kiloene fra SIST sv.skap fortsatt hengende :P

Skrevet

Nr 1 gikk jeg opp 7,9kg

Nr 2 gikk jeg opp 17kg

Den her gangen har jeg sammenlagt gått opp 18kg.. har fortsatt 2 uker igjen til termin

Skrevet

22kg med førstemann, og 27kg med andremann. Krysser fingrene for at det ikke blir over 30kg med nr 3 ;)

Skrevet

Gikk opp 34 kg med førstemann, 36 kilo med andre, 25 kilo med trdje. Er nå 33 uker på vei med nr 4 og har gått opp 16 kilo.

Det meste er heldigvis vann hos meg + jeg har en slags hormonforstyrrelse - så jeg får av meg mesteparten av vekta ganske kjapt etter fødsel:=) (ligger normalt på ca 57-60kilo når jeg ikke er gravid)

Skrevet

3kg med førstemann (gutt)

12,5kg med nr to (jente)

-2kg så langt, er 18uker på vei (vet ikke kjønn enda)

Skrevet

1.mann 8 kilo opp

2.mann 12 kilo opp

3.mann 15 kilo opp

Denne gangen har jeg gått opp 12-13 kilo, og har 2 uker igjen til termin :-)

Skrevet

20 kg med nr 1, 12 kg med nr 2, foreløpig 11 kg i uke 30 med nr 3..

Skrevet

nr 1: 0 kg (jente, født uke 31)

nr 2: 1 kg (jente, født uke 36)

nr 3: -3 kg (jente, født uke 41)

Jeg var normalvektig med nr 1 og nr 2 i utgangspunktet og dermed veldig tynn etterpå. Med nr 3 var jeg svært overvektig i utgangspunktet; etter fødselen var jeg -13kg fra før svangerskap og fortsatt veldig overvektig.

Skrevet

la på meg 30 med første og 16 med 2 og 3 nå er jeg i uke 32 og lagt på meg 6 kg ca.varierer en del ja:)

Skrevet

1. 30 kilo

2. 14 kilo

3. I uke 11 har jeg gått ned to kilo (ligner svangerskap nr. 2)

Skrevet

Jeg vet jo ingenting om deg, og det er jo ikke min bussiness, men har du sjekket deg for cøliaci? Det er vanlig å slite med å bli gravid og legge på seg lite hvis man ikke tåler gluten (og ikke går på diett, da). Bare et forslag :o)

Skrevet

Nr 1 30 kg 15 år og totalt renovert strekkmerker.

Nr 2 23 kg

Nr 3 19 kg

Nr 4 10 kg

Skrevet

Jeg la på meg 12 kg med alle 8 og det forsvant med det samme etterpå hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...