Minesmå:)+en til! Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Kommer inn her, men når er terminen min?
*emeline* Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Velkommen inn Jeg er 12+5 idag og har termin 31 mai. Du er 4 dager bak meg, og har da termin ca. 4 juni.
Suretær Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Da ligger vi heeeelt likt: ) 12+1 her og med termin 4 juni.
Minesmå:)+en til! Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Så gøy:) har du vært på ul å sniktittet? Det har jeg.... var i dag. Sååå fint! alt var perfekt med babyen. Hjertet slo, blodomstrømningen var flott og det var bare helt fantastisk! Blir mer virkelig.... Lykke til videre:)
Suretær Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg fikk UL i uke 10 pga blødninger. Alt så fint ut, men nå bekymrer jeg meg igjen pga brun utflod..Huff Lykke til du og! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå