Gå til innhold

Jeg er 12+1 i dag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer inn her, men når er terminen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn :)

Jeg er 12+5 idag og har termin 31 mai. Du er 4 dager bak meg, og har da termin ca. 4 juni.

Skrevet

Da ligger vi heeeelt likt: ) 12+1 her og med termin 4 juni.

Skrevet

Så gøy:) har du vært på ul å sniktittet? Det har jeg.... var i dag. Sååå fint! alt var perfekt med babyen. Hjertet slo, blodomstrømningen var flott og det var bare helt fantastisk! Blir mer virkelig....

Lykke til videre:)

Skrevet

Ja, jeg fikk UL i uke 10 pga blødninger. Alt så fint ut, men nå bekymrer jeg meg igjen pga brun utflod..Huff

Lykke til du og!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...