oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Det er første året jenta mi går i bhg og jeg har så lyst til å gi de på avdelingen hennes en oppmerksomhet. Uten at det er veldig dyrt. Evt hva gir dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg og ei til kommer til å gi en konfekt-eske eller noe.. De fikk orkide med potte til sommeren..
nawi Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 En flaske vin er jo som regel hyggelig å få;-) Er det mange som jobber der, er det greit med noe godt de kan kose seg med i matpausa.
miapia Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja, synes det er viktig å gi en eller annen form for oppmerksomhet. I år tror jeg det blir et julekort og noe sjokolade ;-)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 i år skal vi gi en kurv med litt julekos oppi, som de kan ha på pauserommet:) tenkte å putte oppi en julekaffe, julete,en julestjerne,og hjemmelaget julegodt ( noen kaker + julebrød) og en julekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå