venter på januar09 Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Tenkte som smått å begynne med vasking av klær og div tøy og lurer da på: 1) Hvilket vaskemiddel anbefaler du til vanlig vask? 2) Hva bruker du på ulltøy? 3) Skyllemiddel? 4) Er det nok å vaske feks håndduker på 60 grader, eller bør de kokvaskes? Takk for alle tips...
gullfisken83 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg bruker neutral vaskemiddel og skyllemiddel. På ull bruker jeg litt milo. 60 grader er for min del nok på handduker o.l. Har fulgt vaskeanvisningene på babytøyet. Det som tåler 60 grader av bodyer og sånn har jeg vaska på 60 grader, resten på 40 grader...
Babyønske �� Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 1) Bruker Blenda Sensitive eller Neutral, bruker bare dette på egne klær, og da blir det selvsagt brukt på babyens også. 2) Milo uten parfyme 3) Comfort sensitive, men veldig lite. 4) Har ikke kommet så langt at jeg har vasket de nye enda, men kommer nok til å vaske de på 60 første gang. Når de er tatt i bruk av babyen blir de kokvasket, det gjør jeg alltid med håndduker uansett.
Maya_1 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 1) Bruker Blenda Sensitiv, som jeg pleier å bruke 2) Milo, inbilder meg ulla mi har det best med den 3) Comfort tøymykner (den Creme saken som lukter så godt:P) 4) Vasker alle håndkler på 60 grader, tror ikke jeg har noen som tåler mer. Vasker alt etter vaskelappen. Det skal være tilstrekkelig det. (Utenom ene babyhåndkle som var merket med 40, det kjørte jeg sammen med de andre, syns det hørtes litt lite ut uansett..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå