Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Bare 6 uker etter jeg har fått mitt lille nurk, har jeg akkurat fått vite at broren min og samboer`n også venter en liten hjerteknuser:-) Åh, så glad jeg ble nå:-)
Tigerlily79 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer, det er jo kjempegøy! Jeg er i samme situasjon, for søsteren min har termin tre uker etter meg! :-)
Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 jeg husker når jeg ventet min første datter... Jeg hadde d litt vanskelig i starten pga foreldrene min e ville at jeg skulle ta abort.. men etter litt tid fikk de bare venne seg tanken å ting ble bra mellom oss igjen å jeg likte oppmerksomheten jeg fikk så fikk jeg vite at min søster venter også barn.. hun har en gutt fra før på 5år.. ble gla men samtidlig litt sur/sjalu.. men gikk nogenlude greit.. etter som tiden gikk fikk søstern min vite at hun venter TVILLINGER! vi fikk vite d på værste tidspunktet får min del.. var da på min siste "ferie" sammens med mamma å pappa til slektninger i drøbak, før jeg skulle bli mamma.. min tid å vise frem gravid magen min så tok søstra mi fra meg den oppmerksomheten.. ble litt skuffet... (rare hormoner.. ) men var jo å gla da men klarte ikke helt å vise d fram.. men d ble glemt å jeg fikk min datter å fikk masse oppmerksomhet fra mine foreldre å jeg var så gla.. men d varte i 3mnd da fikk min søster tvillinger å alt lys mot henne å hennes tvillinger.. skjemmes av meg selv at jeg tenke slikt.. ble skuffet å litt lei meg får dette var jo mitt første barn å hennes 2 og 3 barn.. men HALLO tenker jeg nå i ettertid.. tvillinger jo.. så små å søte.. dattra mi ble plutselig så stor.. Men nå er alt fint.. de leker godt sammen.. vi låner klær av hverandre å deler erfaringer så pass opp får hormoner å dumme tanker
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Søss fikk 2 oktober;) og jeg har termin 19 februar:) Så her er vi tette også Spennende! gleder meg;) For jeg ser hvor glad jeg og sambo er i tantebarnet mitt, så vi kommer til å bli uendelig glade i vårt eget!
Lillemus&mamma'n Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Åh! Jeg blir litt misunnelig på dere, jeg... Jeg ble enebarn da broren min døde for 18 år siden, og mannen min hadde en bror som nå er i ferd med å bli søster, så her er blir det bare de barna vi får... Skulle ønske barna mine også kunne få kusiner og fettere : (
Navychick Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Så artig at vi er så mange som blir tante så tett:) Vi har forløpig termin mellom 1 og 5 juni(lege og jordmor blir ikke helt enig) Og for litt siden fikk vi vite at broren til min mann skal ha omtrent samtidig:) Det er maks 14 dager mellom terminene våre:) Det blir utrolig gøy:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Søstra mi har termin i begynnelsen av desember, så det blir 4mnd i mellom her. De flytter hjem igjen nå før fødsel og kommer mye nærmere. Blir koselig å være hjemme med baby samtidig. Mora vår er litt stressa da, for de får 3 barnebarn på under 20mnd
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 jeg og svigerinnen min hadde 5 dager mellom terminene:D hun fikk 3 dager før, og jeg 10 dager etter.. jepp! ventetiden var LAAAAANG!!! men er veldig koselig no;) første barnet til både oss og de!
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Hei.. Jeg skal også bli tante i juni... Foreløpig termin er 15. men jordmor mente hun var litt lenger på vei.. Så kanskje rundt beg juni.. Har en tanteunge fra før også. Hun var halvåret da jeg kom inn i fam. Ho er 9 år snart. Er på sambos side. Denne gangen er det min lillebror som skal ha.. Veldig spennende.. Blir barnebarn nr 4 for min mor. Jeg venter nr3 i febr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå