erblitt tvillingmamma:) Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Da var dessverre tiden ute for å bytte ut bagen i OTH vogna. Men blir ikke helt fortrolig med bruken av sportsdelen. Hvordan gjør/gjorde dere andre det når dere byttet over? Vi har sånne Odenwalder poser, men synes det er vanskelig å plassere i vogna med barna i, hvertfall om jeg skal bruke selene posen henger så langt ned liksom... Og en annen ting, finnes det ikke sånn trekk til å ta over? når dere er ute er det bare barna i posen uten noe stormtrekk eller lignende? synes de ligger så utsatt til, spesielt nå som det blåser så veldig.
bøllefrøene Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 jeg har ikke oth da.. men tenkte jeg kunne svare for det. jeg har tfk. jeg har byttet over til sportsdelen da de var fem mnd.. tenkte det var greit da ryggen kan legges helt ned. har de samme posene som deg.. vet ikke hvordan selene er på oth vogna.. men jeg brukte hullene i posene feil de første gangene.. er jo hull oppe ved ørene på bjørnen.. så selene funker supert for oss. jeg har trekk over.. men bruker det sjelden.. tenker å bruke det når det er surt,kaldt og når det regner masse for ekstra beskyttelse.. jeg har brukt et tynt helsepledd over vognen de dagene det blåder mye... det beskytter en del for vinden..
Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Har OTH vogna, super vogn. Vi byttet fra bagger til sportsdel da guttene var 5,5 mnd. Syns det fungerte kjempebra. Vi kjøpte noen fiberposer, Eisbachen med fleece inni, har lagt et lammeskinn i bunn så posen er varm og god. Den er også vann og vindavvisende, men blåser det mye, bruker vi regntrekket. Syns det blir lunt og godt inni vognen da. Vet ikke om det finnes stormtrekk, kanskje du kan sjekke hjemmesidene til OTH (det heter vel Mountain Buggy nå). Vi har som regel den kalesjen over og da er det jo bra å se ungene gjennom det lille "takvinduet". Selene i vogna passer også fint til posene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå