Gå til innhold

my Guccie pants, my prada...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver det bare jeg som lo noe helt jævli da hu blonde i unge mødre gikk å sang om de "fine" klærne sine??? hahaha.... jeg lurer på om hun tenker, fy faen så dom jeg er på tv...

og sint fordi at jordmor sa fra at hun ikke måtte gå fra datteren på bordet.. det tar jo ikke mer en sekund for at bebin kan ramle ned,,, oooffff.. jeg blir så oppgitt jeg altså....

åså på bussen... nei da greide jeg nesten ikke å se på.., amming syns jeg er en ting.. det bryr jeg meg egentlig ikke om.. men å sitte å rope sånn til bf i tlf... hun hørtes jo totalt evneveik ut... alle hørte jo den dustete samtalen....... ooffffff....

jeg og er jo ung mor, men.............

hallo???? noen hjemme der liksom???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hvor den dama får penger fra!

Siden hun ikke har gått på skole eller hatt jobb...

Skrevet

Halloooo?!?! Er det noen hjemme? Rettskrivingen er bortreist tror jeg!

Skrevet

ojojoj!! jeg er ikke fra oslo, og jeg vil helst skrive sånn jeg snakker.. men da tok jeg det på bokmål,men det forandrer jo ikke akkurat sånn jeg ville sakt det...og det var akkkkkkurat slik jeg ville sakt det, desverre for deg da tydligvis:p

Skrevet

Kjipern det HI, å glemme anonymknappen!

Får øvrig så kunne du heller skrevet på nynorsk i stedet for bokmål, om det er nærmere dialekten din.

For man ser og høres unektelig ganske dum ut når man skriver det "dom".

Skrevet

Guccie?

Men uansett. Det ER jo en sang som er sånn. Hu kan vell synge hvilken sang hun vil!

Skrevet

jeg vet ikke om en ser dum ut når en skrive "dom".. men det er jo så.. hehe!:) skrivefeil er jo ikke noen uvanlighet spør du meg..

enig i at hun på ungemødre ikke ser så lur ut på tv.. håper at hun er det egentlig... for på tv fremstår hun som ganske "dom";)

Skrevet

Nei herregud jeg holdt på å dette av stolen igår avv hun Kristine. Lo meg skakk i hjel.. Himmel for et menneske. Familien hennes må virkelig skjemmes noe så sykt. Hadde aldri vist meg på tv om jeg hadde vært så blond som henne. Fytte helsike sier jeg bare. Hun omstiller seg selv som en stor idiot på tv iallefall, får håpe hun har mer vett live.

Skrevet

For første gang skjønte jeg hvorfor det er så mange som irriterer seg over folk som snakker i mobilen på bussen..

Én ting er å snakke med normal stemme, som om du snakket med en person som sat ved siden av, men å sitte sånn og rope?!

Skrevet

Syns ikke ho er så ille jeg. Sier kanskje litt feile ting.. Og ting blir nok klippet litt feil og. Men veldig underholdende.. :D

Og når ble det og synge så fælt? Er ofte jeg går og traller de merkeligste ting, gjør meg ikke til "dom" for det.

At hun ikke liker kritikk av helsesøster er en ting, men jaja..

Skrevet

jeg lo ganske så godt av hun kristine i går.. så jeg skjønner godt hva du mener! hun er jo underholdende... men det er jo litt.. ja, jeg liker å ikke være sååå underholdende jeg.. haha!

bussen å.. nei å nei.. dette ble jo litt mye.. morsomt for oss som ser på da.. men det gjør det jo ikke mindre dumt fordi!:)))

Skrevet

Kristine du må jo gjerne komme med noen svar her på hvordan i helvete du kan være så blond å dum på tv? Er det ikke flaut nå i ettertid? Når du har sett deg selv?

Skrevet

jeg skal gidde og svare på dette bare fordi jeg holdt på og falle av stolen når jeg så det selv på tv, egentlig sang jeg bare for meg selv mens jeg tusslet bortover..haha, men jeg tenkte ikke over den mikrofonen jeg hadde rett under der, så de har jo selfølgelig bare skrudd opp lyden for fullt og latt dette bli en sekvens. men hallooo for all del, jeg synes det er så flaut og se selv, fordi det er klippet sånn, men jeg kjenner meg selv og ferdig med det;)

jeg er verken en bitch eller en dårlig person:) men utifra tv så ser jeg faen meg ut som et naut, men her sitter vi bare og ler av det for det er ikke så ille i virkeligheten:) å det er det som tells.

Skrevet

da tenker jeg: TAKK OG LOV at jeg ikke har en sånn mikrofon festa til meg til tider hehe... plomper ut med mye rart av og til gitt. hehe..

hadde jeg skulle hatt et kamera dytta oppunder nesa på meg så tror jeg at jeg hadde snakket myyyee og sagt myyye dumt for å ha noe å si..

tenker du at det er andre ting de heller kunne vist av deg som de filmet?

Skrevet

ja selvfølgelig tenker jeg det, hva med all den morroa jeg å venninene mine hadde i den to timers lange limmosin kjøringen, eller om at det jeg sa om helse søster var litt teit, men at jeg ble litt sur fordi jeg tok meg nær av det.

assa jeg vet jo alt som har blitt sakt og gjort, men de vet jo at dette tiltrekker masse seere og det er poenget, men jeg har selv valgt det.

og jeg er en veldig spesiell person og er kanskje litt vannskelig og forstå seg på, men har jo fått masse mail av folk som synes jeg er en tøff jente med bein i nesa, å det er jo koselig:)

Skrevet

men uansett hva du plumper ut med ol, så er du utrolig flink med datteren din. blir varm at å se på hvordan du ikke klarer å holde fingrene fra henne og kysser på henne hele tiden. du er skikkelig mamma. og så er jeg dødsmisunnelig på den flotte kroppen du har så kort tid etter fødsel! imponerende. :-)

Skrevet

Vi har noen felles bekjente vi KM, og du kan vel ikke med hånda på hjertet si at du BARE er s¨nn fordi det er klippet sånn?!?!

Skrevet

Fatter ikke at det går an å henge seg så opp i hva en person sier på TV at det er nødvendig å snakke dritt om vedkommende på en nettside. Jeg synes det er tøft å stille opp på et realityprogram i utgangspunktet, når du vet at du må utlevere deg selv, og at hun har valgt å stille opp i "Unge mødre" er vel kanskje enda tøffere med tanke på hvor mange fordommer som finnes rundt det å være en ung mor.

Nå skal det sies at hun gjør ting ganske annerledes enn meg, men jeg tror det kommer relativt mange idiotiske ting ut av kjeften min i løpet av en dag, og hvis noen hadde tatt det opp på film, så vet jeg ikke hvor bra jeg hadde fremstilt meg selv heller... Jeg synes det artig å se at hun er seg selv; jeg hadde i hvert fall hatt store problemer med å ikke legge bånd på meg selv hvis jeg skulle vært med på noe sånt (uten at det noen gang kommer til å skje...!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...