ღhælgelainnღ Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Tidligere i kveld var jeg ute i en minibank og tok ut 5.000. Kom hjem og skulle legge inn ei regning til betaling. Da fikk jeg meg et sjokk. På nettbanken sto det en disponibel sum som var helt vill. Gikk inn på noe som heter reserverte beløp og der sto det registrert et dobbelt uttak på 5.000. I tillegg var det et dobbelt beløp på en vare jeg kjøpte på apoteket i dag. Det var nøyaktig samme som altså gjentok seg to ganger. Jeg ringte teknisk support på nettbanken, men han kunne ikke svare meg på hva som hadde skjedd. Jeg kan da virkelig ikke tro at jeg "mister" 5.000 pga. en teknisk feil med bank systemet? De må da kunne se at jeg bare har tatt ut det beløpet en gang, det samme gjelder den varen jeg betalte på apoteket? Kjenner jeg får skikkelig høy puls her. Har aldri opplevd noe sånt før, noen andre?
Dailis Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Har opplevd det, alt ble trukket dobbelt, så kontoen ble fort tom. Var et virus i banken, fikk alt tilbake. Flere år siden dette da.
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ta det med ro. Ring banken din i morra så ordner det seg helt sikkert )
ღhælgelainnღ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Håper de kan se at det er dobbelt uttak og ikke tro at jeg faktisk har vært i minibanken 2 ganger... grøss..
Expat Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 De kan jo se tiden du tok ut pengene da! Det tar jo noen minutter mellom mulige uttak i en minibank. Ring banken og få hjelp i morgen tidlig.
mamman til to gutter Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 I verste tilfelle må banken ta kontakt med apoteket og sjekke minibanken, for da vil de finne ut at det som er trukket fra din konto ikke stemmer med dagsoppgjøret til apoteket eller beløp som er tatt ut i minibanken.
Winterlady Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Har opplevd det selv tidligere. Banken ordnet opp i det i løpet av et par dager .
Mor&barn Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Banken har en sikkerhets policy som sier at det ikke er mulig og betale samme beløp i samme terminal to ganger på tror det er kvarter or so. Så de ser at det er en feil på tiden blandt annet. Ellers så er det jo kameraer i minibanker om det skulle gå så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå