Gå til innhold

Januarmamma 2008 i Oslo?


Nikitta

Anbefalte innlegg

Ønsker å bli kjent med andre januarmammaer som bor i Oslo/Akershus. Hadde vært kjekt også for lillegutt å bli kjent med flere på samme alder. Vi kjenner ikke så mange som har barn på noenlunde samme alder som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg svarte deg også på treff-sidene...

Jeg har ei lita januar-jente (i tillegg til en -06 gutt som er korte dager i barnehagen). Hadde vært koselig å treffes!

Jeg skal gå hjemme (jobbe bittelitt ved siden av) frem til barnehagestart til høsten, så hadde vært koselig å finne på noe. Merker at jenta mi synes dagene kan bli litt kjedelig her vi går hjemme hele tiden...

 

Jeg bor på Vestli, så det er jo ikke så langt unna deg. :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ganske mange på den alderen ja, men nå begynner de fleste i jobb, noen har allerede startet. Jeg skal ikke ut i jobb før ca midten av januar.

Hadde vært koselig å møttes ja, alltid hyggelig å bli kjent med nye folk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frk Nilsen! Vi reiser på ferie på lørdag og er borte til over nyttår men vi kan jo treffes i januar? Jeg jobber fullt siden oktober og minsten er i barnehage men kunne tenke meg å treffes i helgene. Ja, hyggelig å bli kjent med nye mennesker, og kjekt for ungene å få nye venner :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med å planlegge et treff med de små i januar/februar? Hadde vært koselig. Men det må være en helg for at jeg skal kunne være med siden jeg er i full jobb. Det kunne ha vært et sted/kafe der de små kan krabbe rundt og kose seg. Hva sier dere jenter til det? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir gjerne med! :o)

Jeg ser nå at jeg dessverre er litt booket opp på helger i januar/februar, men er ledig den 17&18... :o)

 

Kunne jo ha møttes på et lekeland kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekeland høres bra ut! Kanskje er det noen flere som har lyst å være med? Hvor ligger det? Hva er adressen dit? Jeg har foreløpig ingen planer den helga 17. & 18. januar så for meg passer det fint begge dager. Da kan dere andre foreslå hvilken dag det passer best for dere hvis det er flere som vil hive seg på ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både 17 & 18 passer meg og... :o)

 

Det er flere lekeland, men for oss som bor i Groruddalen er det jo kortest til Haugenstua da. Du kan se mer på www.juniorlekeland.no

 

De har et sånt lite område for de minste barna, da kan de få krabbe litt omkring. Mye mer greit enn å være på vanlig kafe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haqr nå vært inne og kikket på deres nettsider, det så jo bra ut. Da kan vi si at vi drar f. eks. på søndag den 18. januar? Når på dagen passer det best for dere i forhold til soving og spising på dagen? For oss er det sånn at han sover sånn fra rundt 11.30 til rundt 13.30 også er det spising etter på. Så for oss passer det best å være der fra kl. 10.00 eller rundt kl. 14.30. Hvordan er det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

I dag har jeg og gullet's mamma vært på treff på Junior. Hun fortalte at hun har anledning til å komme den 17, men ikke den 18... Så hva med at vi treffes den 17. i stedet for?

 

Her sover Helene fortsatt to lurer om dagen, fra 9.30-11 og ca 14.30-16. Men soving forandrer seg jo hele tiden, så kan jo hende hun har endret på sovingen til den tid. Uansett passer det i hvert fall best på ettermiddagen tror jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da sier vi at vi møtes den 17. januar., det passer som sagt fint for oss. Det er jo bra at flere kan komme da. Fint om du lager eget innlegg for dette. Leste innlegget ditt om at dere har hatt det koselig på Junior Lekeland så jeg gleder meg til å bli med i januar :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...