Gå til innhold

Emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å kjøpe denne. Og lurer på om det er noen som har erfaring med den? Tenkte å kjøpe den med hardbag, slik at den kan brukes til nyfødt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den til førstemann:) Sinnsykt fornøyd med den:)

Det ENESTE minuset er at bagen er litt sesongbetont, for å si det sånn...

Hvis det er sommer den siste tiden den blir brukt, går det fint. Men sånn det er med oss nå, at det er vinter den siste tiden før bytte over til sportsdel, så kan bagen bli NOE liten kansje...:) Det GÅR helt sikkert, men jeg vet at jeg ville savnet noe mer plass til vinterpose og sånn...:) Derfor går vi for Mondial Duo denne gangen:)

Lykke til med vognvalget:)

Skrevet

Vi har kjøpt city cross. Får baby i februar, og til høsten igjen regner jeg med at jeg har bytta til sportsvogna så da ser jeg ikke på det som noe problem. :)

Denne vogna er kjøpt og betalt og står inne på barnerommet. Er stadig inne å kikker på den og triller litt :)

Skrevet

Vi hadde den til Jonas som ble født i februar iår, og ikke med sann City Bag, men løs hardbag. Tror den hetere Babylift hos Emmaljunga.. Kostet 1195 da, kjøpt i november 2007.

Supervogn, den er lett og god å trille, deilige jul som ikke punkterer. Super fornøyd. Eneste minus slik jeg ser det er at ikke selene (vi bytta til sportsdelen ved 5,5 måned) kan justeres i lengden. Men jeg har bare tatt de bort, eller skyvd de inn i trekket.

Blir å kjøpe en trille om ikke lenge, fordi det er litt slitsomt å ta den inn og ut av bilen med ny mage, da den er stor og må bøye med over. Men ikke noe galt med vognen av den grunn. Skal beholde den som en vogn nr 2 etter at søskenvoga ikke er i bruk lenger. Bare 16 mnd mellom

Skrevet

Takk for svar=) Noen som har prøvd emmaljunga nitro city da?? Ser at den er nesten akkurat lik, bare at den har forhjul som svinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...