Gå til innhold

Gratulasjonstråd fordi en person fikk A?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde forstått det om vedkommende var tilbakestående eller noe sånt så det hadde vært en vanvittig prestasjon. Men sånn ellers skal vi forvente gratulasjoner hver gang vi får en A?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det syns jeg da. A er meeeeget godt gjort!

Skrevet

Hehehe. Syntes det var litt spesielt, ja.

Skrevet

Sikkert ikke du, men en person som er populær her inne kan nok det...

Litt misunnelig på oppmerksomheten?

Skrevet

Synes det var veldig hyggelig jeg og hun har jobbet for Aen sin, virkelig fortjent, og hyggelig med gratulasjoner når man gjør det bra:)

Skrevet

Tja, litt? Får ingen oppmerksomhet for mine karakterer lizm...

Skrevet

Så hvis man virkelig har jobbet hardt for en a så er den fortjent? Hva med de menneskene som er så smarte at de ikke trenger å jobbe hardt for en A,er ikke den fortjent mener du da?

Skrevet

A er beste karakter så hvorfor skal man ikke rope det ut?

Skrevet

Fordi da er det mer enn innlysende at dette ikke er en karakter man er vandt med å få. Litt pinlig det...

Skrevet

Jeg synes det bør være greit å gratulere folk man synes fortjener det, enten det er for en A eller helt andre ting. Er det ikke hyggelig å få litt positiv oppmerksomhet når man har jobbet hardt for noe da? Det synes nå jeg.

Skrevet

hadde jeg fått A eller 6 så hadde jeg ropt det ut til alle som gad og høre på også. greit at andre får slike karakterer hele tiden, men det krever uansett en stor insats og stor insats fortjener stor ros

Skrevet

Pinlig å ikke være vant til å få bare A'er? Ikke alle studere juss heller vet du :P

Skrevet

Nei det krever ikke nødvendigvis en stor innsats. Og noen fag er lettere å få en god karakter i enn andre.

Skrevet

Personlig hadde jeg vært pinlig berørt over å studere et sted man får A bare ved å legge to pinner i kors. Jeg har jo hørt rykter om steder hvor de har senket kravene for å gjøre det lettest mulig for studentene å bestå, men har jo gått ut i fra at det kun er ondsinnede rykter. Kan kanskje anonym/HI kan bekrefte ryktet?

Skrevet

På mitt studie er det ikke lett å få a tror jeg, jeg er ofte den eneste som får det. Men jeg trenger ikke legge så mye innsats i det så jeg tar det vel lett.

Skrevet

Det spørs på hvilket utgangspunkt man har. Lov å glede seg på andres vegne og merkelig om man skal påføre egne forventninger på andre.

Skrevet

det er store forskjeller mellom skolene. til og med vgs er det enorme forskjeller. jeg og søster leverte inn samme oppgave i fjor på vær vår skole og jeg fikk 2+ og henne fikk 5. det var på akkurat samme oppgave.....

men det er jo natrulig og anta at en som blir glad for en A faktisk har jobbet for og få den. jeg blir foreksempel mer glad for en 2 i engelsk en for en 5 i matte.

Skrevet

Nei nemlig, du trenger ikke å jobbe mye for en A, men mange må nok det. Uansett spiller det vel ingen rolle. Om venner av hvem det nå er har lyst til å gratulere så er jo det hyggelig da (og kanskje du burde tillate deg å være stolt over karakterene dine også).

Skrevet

Jøje meg... noen har for lite å gjøre, som orker å henge seg opp i dette!!

Skrevet

Ler meg ihjel... Har det vært en gratulasjonstråd for noen som ifkk A på en eksamen??? Joda, det er et bra resultat men gratulasjonstråd???? :-)

Og jeg har aldri skjønt dette som en her sier at en som er "populær" her inne kan lett få det..

Populær????? På et nettsted...Hjelpe meg...

Jeg fikk A på eksamen da jeg var student. Kan jeg også få en gratulasjonstråd eller er jeg ikke populær nok???

haha....

Skrevet

Synes det er flott å få en A, skal opp til eksamen snart selv og lærerene sa at det var ytterst få som fikk A. Hvorfor kan vi ikke skryte av hverandre når det gjelder karakterer? Det motiverer til å jobbe like hardt neste gang. ...Har sett tråder her inne hvor vi skryter av hverandre fordi man har vasket hele huse, ja så hvorfor ikke...

Skrevet

Å få en A er alltid stas, og en som er så glad for å ha klart å jobbe seg frem til det, fortjener å få si det og å få gratulasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...