TreHjerter Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Noen som kan anbefale meg en morsom komedie jeg kan leie meg? Hvor en god latter eller tre er så godt som garantert?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Burn after reading lo vi godt av i helgen i alle fall. Brad Pitt som utrolig dum/korttenkt "utpresser" i form av en personlig trener med høy fjortisfaktor )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Åhh, jeg så en genial film her for litt siden. Den virker spesiell, men pokker den var god! Lo så jeg grein! Darwin awards =)) The Darwin Awards er faktisk eksisterende: det er en pris som deles ut til folk som har dødd eller mistet sin evne til reproduksjon ene og alene basert på sin egen dumhet.
TreHjerter Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2008 Den er notert Gleder meg. Yaddaline, så Burn after Reading for litt siden, helt enig, Brad Pitt er til å le seg ihjel av der *knis* Rimelig høy fjortisfaktor ja, hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå