Gå til innhold

Dilemma.. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bedt på fest neste onsdag. ikke hvilken som helst, det er gratis drikke hele kvelden! Masse sprit da man skal øve på å mikse drinker å finne på nye. Jeg har EL på mandag.. Denne perioden har vi hatt sex på dag 3 og 5, og tenkte å prøve dag 10 som er i morra, åsså annen hver dag resten av perioden. Føler på meg at det kommer til å klaffe nå selv om vi er i første pp. Men hvis vi skal kjøre på i morra og i helga, så bør jeg vel ikke drikke på onsdag.. hva hadde dere gjort? skal vi vente til neste periode før vi setter inn støtet? Vil jeg kunne teste positivt på onsdag, som er dag 16, sånn at jeg vet om jeg er gravid eller ikke FØR jeg drar på festen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde dratt på festen og kosa meg jeg:)

syns ikke man kan sette hele livet sitt på vent før man i det hele tatt er gravid!

jeg har snart prøvd i to år og syns det er viktig å leve mest mulig normalt frem til man har fått en positiv test:)

masse lykke til med prøvingen:) håper at det klaffer fort:)

Skrevet

Helt enig med det andre svaret her..

Også må du huske på at babyen ikke deler blod med mamma før etter noen uker, så det skal mye til for at en evt baby vil ta skade av den festen :)

Veldig mange oppdager ikke at de er gravide så tidlig som vi som prøver aktivt, og har vært på byen eller lignende.

Så ikke tenk på det, og kos deg masse :)

Skrevet

tusen takk:) da blir jeg med ut å tar meg en tår:) blir nok litt mindre drikking enn vanlig da men:)

Skrevet

ja gå ut og kos deg du, det er jo kanskje forhåpentligvis en god stund til neste gang du kan gjøre det, dersom spiren sitter denne mnd =)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...