Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå var jeg på toalettet,og var da litt mørkt mørkt blod(antar jeg) på papiret.. er 5 + 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UPS.....

Eg veit ikkje kva det betyr, men eg hadde ringt legevakta for sikkerhetsskuld.

Skrevet

jeg er også 5+1 i dag og fikk litt mørkt blod i løpet av dagen i går. Og i dag har det kommet mer... bekymret, men har fått beroligende svar fra mange her + gynekologen min. At det er normalt. Se de svarene jeg har fått under "bør jeg være bekymret for at det er over"?

Skrevet

Så bra!!!

Det kan jo vere festeblødning.....

Skrevet

ja, eller at det er gammelt blod som kommer ut. fra festeblødning eller morkaken....

kom også på at jeg selv tar blodfortynnende, så da er det også kanskje lettere å blø....

Skrevet

åh,håper bare at alt er ok.. tenkte at det var rester etter noe.. dessuten så er jeg ikke 5+ 1. :) men gikk inn i min 5 uke i går,så da er det vel 4+1? hadde ikm i går,kan det være det som kommer ut? en slags liten blødning?

Skrevet

ja, tror ikke det er uvanlig etter hva jeg har hørt...

At kroppen trenger litt tid til å venne seg til den nye situasjonen...

Skrevet

oki,sater på det..skal til legen på tirsdag,for heller fremskynde timen om det kommer større mengder

Skrevet

Uansett så må du ikkje vera redd for å ringa legen om du er uroleg! Lukke til, og håper ALT er OK!!! Hadde sjølv ein blødning på lørdag...vart vettskremt, men alt er vel med den litle. :)

Skrevet

takk takk ny-som-mor!

tenker at jeg ringer legen i morgen om det er blødningstendenser enda,er gla det ikke er friskt blod,da hadde jeg vert på tur til legevakta nå tror jeg..

åh,så utrolig med bekymringer ett nurk skal gi oss allerde da!!!

Skrevet

Vet ikke om dette er det samme men de to gangene jeg har vært gravid så har jeg hatt svake blødninger rundt ikm. Varte i 2-3 dager så jeg trodde det var mensen som var kommet, men fant ut etterpå at jeg var gravid. Det var ikke mye men slik at det kom på dopapiret. Uansett greit å ringe lege e.l så blir du sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...