Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Er det noen som vet dette? Enten har jeg prøvd en xtrem treg vogn, eller så er det noe triks jeg ikke vet om....dreier seg om bremsen til "bakhjula"- altså fotbremsen. Den sto bom fast....! Og ville jo ikke knekke den av heller....?
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 På vognen vår er den megatreig, så har alltid måttet bruke litt makt! men du må trykke den ned for så å skubbe den svarte dingsen som stikker ut opp får å få den opp.. hehe.. vanskelig å forklare... Men skjønte du det? Visst du må bytte dekk, eller av en eller annen grunn ta noen av bakdekkene av må du passe på å få dekket på riktig spor igjen når du tar det på igjen, eller så funker ikke bremsen. Vår har låst seg totalt nå, så det er litt ekkelt siden eg nå skal bruke den på minsten som kommer.. Skal fixe den imorgen! Nå har vi brukt den på den eldste vår, og ikke hatt noe særlig problem med fotbremsen før vi måtte bytte dekk. Men visst den ikke funker så gå innom en vognbutikk å få de til å hjelpe deg! Lykke til med bremsemysteriet, og håper den kommer seg:-)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Ja, fant ut av dette "mysteriet"".....hadde simo tidligere- og den var jo en smule lettere- men får bare smøre den og se om den blir mer medhjelpelig;) Takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå