Gå til innhold

Får barna deres mer enn 1 kalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker en advent da jeg var 10-12 år, jeg hadde 8 kalendere eller noe sånnt, var da donald kalender, en kalender jeg hadde fått på en sko butikk, flax kalender, noen fler tull og tøv kalendere fått på ulike plasser, husker ikke egang hvor. Godteri kalender som vi hadde laget og mamma puttet i fyrstikkeskene, pakkekalender og noen jeg ikke husker.

Mine barn pleier å få pakkekalender og sjokoladekalender. Guttungen har også donald kalender.

Samboern har en fyrstikk eske kalender som han selv fyller med godteri til seg selv(jeg nekter å gjøre det) Vi pleier også å ha vær sin flax kalender og gjerne en røde kors kalender.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre barn har pakkekaldender. Et år kjøpte morfaren kindereggkalender til storesøster når vi bare hadde henne og da droppet vi pakkekalenderen.

I år har farmora kjøpt sjokoladekalender. Og den har jeg allerde hatt lenge. Garantert for at hun skulle være først hvis noen andre også ville kjøpe.

Jeg har ikke bestemt meg for om de skal få begge eller om jeg skal pelle ut sjokoladene i sjokoladekalenderen og gi noen i pakkekalenderen og resten til lørdagsgodteri.

Skrevet

Prinsessa får pakkekalender, og første gava i pakkekalenderen er månetoppen kalenderen..så da blir det to.

Skrevet

de får sjokoladekalender ved siden av pakkekalenderen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...