Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg og svigermor er ikke akkurat verdens beste venner, rett og slett fordi jeg gjør alt annerledes enn hvordan hun gjorde da hennes barn var små, og fordi jeg ikke nødvendigvis følger hennes råd om barnestell. Pluss at hun er alkoholiker, så hun får ikke være alene med barnet. Nå kom hun faktisk inn i stua mi, med ei tåteflaske COLA som hun truet i toåringen min, fordi hun har diare, og all blåbærsaften jeg har gitt henne i dag var visst ikke god nok. Og mens hun gjorde det la hun ut om at det var på tide jeg begynte å ta meg av ungen min, og sluttet å prioritere meg selv først. Hun skikkelig la ut om hvilken dårlig mor jeg, uten annet å underbygge påstanden med enn det at ungen har diare. Som om det er så uvanlig... Jeg satt igjen her helt fortvilet, og begynte faktisk å grine når hun gikk. Hun innbiller seg vel ikke at jeg blir mer vennligstilt mot henne nå når hun faktisk kan si sånne ting til meg. Så nå vurderer jeg seriøst å holde ungen min borte fra henne til evig tid...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 hvorfor lar du henne holde på sånn? sett henne på plass!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Si til henne at du ikke lar deg bli snakket til slik og at du faktisk er en god mor selv om du gjør ting annerledes og at du i framtiden ikke vil prioritere å la henne være sammen med ungen din om hun oppfører seg sånn mot deg for det er sårende å høre!! Fortsetter hun kan du jo nevne flaska hun er så glad i da... Merkelig å si at du er en dårlig mor, så klarer hun ikke selv å ta ansvar over sitt eget liv...
Gjest Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 alkoholikere og rusmisbrukere ser helt annerledes på ting.. de blir mer egoistiske på en måte.. tror de kan buse ut med hva som passer dem.. har vært henni de så jeg vet hva jeg snakker om.. misbruket gjør dem kyniske og kalde. men når noen sårer dem så er det helt krise. sier ikke at det rettferdiggjør hennes oppførsel. men jeg ville holdt meg litt unna (med ungen) for sånne mennesker har en tendens til å forpeste alt rundt seg..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Du må ta grep å gjøre noe med situasjonen. Hvis du lar henne holde på slik kommer hun ikke til å stoppe av seg selv. Du må si fra at du ikke finner deg i bli tilsnakket på en sånn måte. Enkelte meninger kan man faktisk holde for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde rolig reist meg fra stolen og fortalt henne at nå er det på tide at hun går fordi jeg godtar ikke at hun behandler meg på den måte,og at hun ikke trenger å vise seg her igjen hvis hun har tenkt til å fortsette på den måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå