Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg er sammen med en mann, har bare vært sammen en mnd eller så. Og i går så ringte venninna mi å lurte på om vi skulle reise vekk i jula(om xen skal ha ungene) og ejg sier hverken ja eller nei.... Så snakker jeg da med kjæresten, og han lurer på om han kan få bli med eller om det er jentetur, så jeg sier det er jentetur, og jeg hører han blir sur, eller snurt. Og så kommer han med det at jaja, han vil jo å reise på tur da, og reiser du på jentetur, så reiser jeg å alene en plass. Ja, sier jeg, det kan jeg jo ikke nekte deg da. Nei, du kan jo ikke det. men jeg vet ikke hvem jeg skal reise med da, sier han. Jeg vil jo helst reise med deg. Ja, sier jeg, men denne turen har vi snakka om siden i sommer, så jeg har faktisk lyst.... Det virker på meg som om han blei sur, og helst vil at jeg skal holde meg hjemme.(jeg merka det på måten han forandra stemmen på) Og da tenker jeg at, javel, du "nekter" meg nesten å reise, så da er det stor sannsynlighet for at jeg gjør det.... Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hadde selvsagt reist visst jeg hadde lyst til det. Hallo. Dere har vært sammen en mnd liksom?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde dratt!! Og jeg hadde blitt veldig usikker på denne kjæresten og om han har et kontrollbehov... Virker spesielt å bli så snurt for noe slikt, og særlig når dere ikke har vært sammen lenger... Hadde nok blinket noen varsellamper da gitt...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg begynner jo virkelig å lure da..... Det hele blir så innmari intenst, så jeg føler meg vel litt fanga, men jeg må bare gi det en sjanse... men finne jeg ut at jeg vil reise, så stikker jeg...... HI
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 oida :S det er jo litt å tilate seg å si så tidlig i et forhold.. jeg hadde fått veldig kalde føtter hadde jeg møtt en som trodde han kunne være sånn så tidlig i et forhold. ikke at det er noe fasitsvar på hvordan en skal te seg.. men jeg syns bare det var litt heavy.. en pleier jo å bite i seg mye rart så tidlig i et forhold hehe.. hadde definitivt reist.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Hvor gamle er dere? Under 25, så er han nok normalt umoden. Ta en samtale og forklar igjen at dette var avtalt for lengesiden og ikke handler om han. Er dere over 25 år, dropp han, dette høres for umodent ut og er sterk spire for konflikter i forholdet senere. Hadde ikke orket slike "dramaer"
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Eg er TOTALT enig i siste "mann" her... Døøøh!!! Dette har de jo bestemt mange mnd før de to treftest! Det at han truer med å reise aleine....er det tom trussel? Høyrest slik ut, men eg forstår deg at dette er vanskeleg!!! Kven veit om de er saman så lenge som til jul? Korleis vil han takle at du går ut aleine ein kveld? Eller om ein annan ba deg opp til dans? Vel, håper du finn ut av det! Lukke til, og gjer det DU kjenner er best for deg sjølv!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå