Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt mensenmurringer de siste dagene, samt veldig sterke stikkinger i livmorhalsen... Følte skikkelig nedpress i går kveld.

Noen som opplevde dette rett før fødselen???

Vet det er forskjellig på alle, men trenger å høre litt forskjellige erfaringer her...

Ja, og har termin om 1,5 uke. Altså 29 nov :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å føde noen timer etter at du har hatt det fryktelig vondt!

Hehe, sorry, måtte bare :P

Umulig å svare på spørsmålet ditt, stikkingene og mensenmurringer kan like gjerne være modning som at fødselen er i gang, så for alt jeg veit går du to uker over termin også..

Skrevet

Hahaha, morsomt,.... Jada jeg vet jo at det er sånn da men.... hehe

Vil bare ha den ut, og viss noen har opplevd disse ting rett før de fødte, så blir jeg glad eller skuffa at det ikke skedde meg.. .eheheh

Skrevet

Tror jammen meg at jeg hadde en RI just NÅ!!!! :o

Men vet ikke helt da.... Var akkurat som om det bygget eg opp, hele underlivet og magen liksom stramma seg, svettet litt og så gikk det saakte over. Var litt vondt, men ikke noe særlig, mest rart egentlig.... Høres det ut som en ri????

Skrevet

Du har sikkert hatt en kynner(falsk rie).

Jeg hadde flere turer på sykehuset å ble lagt inn pga rier uten effekt..Skrek å hylte fordi det var vondt..Kjentes ut som om noen skulle dra ut ryggrada mi.

Søndagen før jeg fødte hjalp jeg til å stable opp 3000 stoler,mandagen spiste jeg fårikål å gikk en lang tur langs veien.

På mandagskvelden 15.september hadde jeg seriøst bæsjetrang men ingenting kom ut..skulle på kontroll på tirsdagen å ble lagt inn me 3 cm åpning..(kl.08.30), klokka 13.00 hadde jeg effektive rier å 4 cm åpning, jeg lå på prekestoln å hylte for full hals, du har så vondt du tror du skal dø..SKAL LOVE DEG DU KJENNER IGJEN RIER!!

Jenta var utr 18.27

Skrevet

Uf.....Høres ikke greit ut det der...... :C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...