Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøper bare sånn vanlig bh som jeg kan løsne på stroppene foran..

 

jeg bruker nå 75-80 H- I å jeg finner ikke en eneste som passer..

var på sånn spesial butikk, men der koster de 400kr :S syns jeg blir veldig mye..

 

jeg er jo ikke den eneste som er så stor i str å liten rundt livet.. på h&m så går de jo bare opp til E-cup. er jo egentlig veldig irriterende kjenner jeg..

 

åssen gjør dere det som ikke finner store nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AmmeSINGLET!! De er geniale, og mye bedre enn vanlig ammeBH!! Ekstremt behagelige å ha på :D

Skrevet

men får puppene noe særlilg støtte da? eller er det sånn strikk inni?

Skrevet

Jeg har kjøpt tre-fire stk på ebay. Der finnes det masse bh'er i store størrelser også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...