morsomjente Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei jeg har ikke presentert meg,skal vel kanskje begynne med det før jeg stiller et spørsmal...Vet ikke om jeg kan komme inn hit enda er bare 3uker og fem dager. Men jeg har en datter som er snart tre årJeg er selv 25år. Vi bestme oss i siste måned å prøve å få en til...og det klaffet huff heldig..(på 1pp) Men saken er sånn...jeg testet meg på mandag (4 dager før ikm) fordi jeg føler meg veldig gravid..kvalm,stikkinger.humørsvingninger osv. Og fikk da positiv test med morgenurin...... Plutselig idag da testet jeg meg igjen (vet ikke hvorfor men hadde bare lyst å se en positiv test til ...litt gærn !! Men den linja var mye svakere enn den som jeg fikk for to dager siden, den som jeg tok idag var absolut ikke morgenuring og jeg hadde akkurat vært på do (ca 10min) før jeg tisset på den andre testen....Da spør jeg, ble ikke bare den positive testen svakere nå fordi at jeg hadde tisset så utrolig mye idag og skal vel ikke enda ha mensen før om to dager??....ohhh blir så crazy...ble plutselig så redd for at jeg skulle bare mistet nå fordi at testen var litt svakere.... dere som har opplevdt abort, kan jeg spørre hvordan det var?? tusen takk jenter og gleder meg og håper at jeg fortsatt kan følge med dere og få råd...
b77h Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 hei har ikke så mye erfaring. Men på meg høres det ut som at du ikke har fått samlet opp nok av hormonet som slår ut på testen - siden du nettopp hadde vært på do. Det beste er nok morgenurin, eller når man har ventet en stund siden sist.
AnetteA Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har mistet før, det var for ca ett år siden. Det merker du.. Du får ekstreme "mens-smerter". Jeg mistet når jeg var 7 uker og 2 dager på vei. Jeg har endelig klart å bli gravid igjen å jeg fant det også ut 4 dager før mensen. Jeg tok også 2 tester men jeg hadde clear blue digital.. For da står det klart "gravid". Jeg er nå 8 uker og 3 dager på vei å håper alt går bra. Jeg foreslår at du tar en test til med morgen urinen siden den er det sikreste. Men så lenge det er to streker så er den jo positiv. *Krysser fingrene for deg*
morsomjente Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 tusen takk for svar jenter...Fikk sikkert bare svakere postivt den andre dagen fordi jeg tok det så seint på dagen altså...har ikm imorgen og skal kjøpe meg digital etterpå og ta imorgen tidlig føler meg fortsatt veldig gravid...kjempe trøtt,hodepine, mensmurringer...ja hele pakka...!!! takk for trøsten og dette går sikkert bra
veslemy88 Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg har mista før, men når du mister så merker du det, da blør du og mister en eller flere klumper ut av skjeden. alle de gangene jeg var gravid har den vist bare en svak, svak strek. men var gravid fordet... Jeg tok to tester etterhverandre, og begge var svake. men legen min sa jeg var gravid.. Denne gangen tok jeg en digital test. syns den var mye bedere enn de andre for der står det GRAVID hvis du er det. og IKKE GRAVID hvis du ikke er det ...
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Altså, ikke for å skremme noen, men man MÅ ikke blø ut klumper. Jeg "mistet" for 2 år siden, og fosteret ble da absorbert opp av kroppen selv. Eller "gikk tilbake av seg selv" som legen sa. Det skjer VELDIG sjeldent da, men jeg ville bare ha det sagt at det -kan- skje. Men uansett gjorde det v-o-n-d-t og jeg spottet i flere uker (brunt blod, aldri rødt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå