Gå til innhold

spm ang permisjonspengene.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nå inne på nav for å sjekke hvor mye jeg får når jeg skal gå hjemme med barnet mitt.

Der så det ut til at jeg får mer utbetalt i mnd når jeg går hjemme enn nå?

Er det helt feil? Eller er det sånn at man trekker mye mindre skatt.

Jeg skjønner ikke helt det jeg? Noen som har peiling.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter jeg.. lurer også litt på det her.

Men jeg regnet ut at man får ca 3000 mindre i mnd jeg da:(

Skrevet

jeg fikk ca 3500 mer i mnd i lønn men d tror jeg var fordi jeg jobba overtid året før.. tror de regner litt forskjellig rundt om egentlig. virker sånn.

Skrevet

Hm.. Altså blir det bare litt spennende.

Jeg får ta meg en tur å snakke med de på nav, de kan sikkert gi meg mer konkret svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...