Gå til innhold

Noen med erfaring om QR og tidlig testing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet svakt, svakt, svakt positivt i gårkveld med QR.

Tok en billigstrimmel i dag morges på morgenurin og ingen strek der.

Så da lurer jeg jo egentlig på om jeg testet positivt i det hele tatt:(

Har kjøpt inn to QR til.. og hadde håpt å teste i morgen tidlig men vet ikke om jeg klarer vente:) Redd den blir negativ.

Skal ha IKM en gang til helgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har inntrykk av at QR blir veldig sent posetiv jeg da...

testet flere ganger hver mnd, da jeg prøvde å bli gravid sist gang... og den mnd jeg ble gravid, testet jeg med QR på IKM dagen, og den ble negativ, først da jeg testet på CB ble testet posetiv, QR og billigtest strimmel, hadde veldig svake streker hele tiden...

jeg var jo en testoman, så testet vel frem til jeg var 5 mnd på vei... haha, sjekk jeg var gaaaal.... men jeg bare elsket å se testene bli posetive om om igjen... hadde sett så altfor mange negative tester... hehe;)

så når det har kommet strek på QR vil jeg tro ganske sikkert at du er gravid:)

spennende å høre hvordan resultatet blir i morgen:)

at du har et befruktet egg, er nok helt sikkert iallefall:)

lykke til!!:)

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Klarte ikke vente til i morgen tidlig. Kjøpte jo dobbelpakke med QR så tok en test nå. Skulle aldri gjort det for den ble jo like ultrasvak:(

Mannen tok en kikk på testen fra i går, men han mente jo selvfølgelig at det bare var fargepigmenter som hadde festet seg der gravidstreken egentlig skulle være. Han mente bestemt at den var neg.

Er så teit gjort av meg at jeg testet nå i kveld. Hcg hormonet er jo høyest på morgenurin. Nå veier jeg om jeg skal bruke den siste testen i morgen. Vil den i såfall bli sterkere da?

Og har back up.. CB digi.. men er den like sensitiv tro..?

Skrevet

haha...

kjøpte en pakke med to QR i går jeg også... og hadde bestemt meg for å vente med å ta en av de til i dag morges, men nei da jeg greide ikke vente jeg, så tok en i går kveld og den var seff negativ den....

Men nå ønsker ikke jeg i utgangspunktet å bli gravid enda da, vi er liksom ikke prøvere enda...

men jeg føler meg skikkelig gravid, så er liksom veldig spendt da...

Har IKM på fredag så får spare den siste til da....;)

du er nok helt sikkert gravid viss du har fått en svak strek til...:)

Skrevet

Eg tok en QR dagen før ventet mens med andre dag 13dpo (heter det vel) og den var sterk positiv,streken kom tvert.

Skrevet

Jeg har fått en svak strek på QR uten å være gravid. Streken kom riktignok opp etter ca 20 minutter, den var svak, men tydelig. Jeg ble jo selvfølgelig helt i skyene, selv om jeg vet at fristen for å lese av testen egentlig var gått ut. Fløy rett på apoteket og kjøpte CB som var blendahvit...

Skrevet

De svake strekene jeg fikk på de to QR testene kom opp godt innenfor 5 min grensen. Kanskje etter 30 sek..

Er QR mer sensitiv enn andre tester?

Skrevet

Juhu!

da svidde jeg av min siste QR i morges. også den veldig svak men noe sterkere en i går gveld.

Testet med CB digien og.. der stod det gravid!

Så nå kan jeg vel roe meg med at dette stemmer:)

Testet og med billigstrips. men denne tok litt lengre tid før ble positiv. Hva kan dette skyldes?

Skrevet

Jeg er og testoman.. :-(

Jeg testet med billigtest OG CB digital i dag tidlig, selvom det egentlig er alt for tidlig.. Har jo 5 dager igjen til ventet mens.. :-S

Glad det bare er meg og mitt her om morgenen, jeg, så ingen egentlig ser at jeg tester heeelt unødvendig.. Hehe...

Skrevet

Jeg testet positivt med clearblue og med morgenurin 4 dager før ikm sist da jeg ble gravid, den var like tydelig som CB. Så noenganger kan den sikkert funker bra ja, men har også hørt mye rykter om at den er "dårligere/mer sensitivt" enn CB :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...