-prøverpånytt- Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg jobber i en kles butikk med moteklær beregna for godt voksne damer. I forige uke hadde vi annonsert 50% avslag på en rekke fine vinterklær og det kom masse folk,men hva skjer?Jo mange av kundene spørr:Er dette alt?Hva med resten?Får vi ikke 50% avslag på hele kolleksjonen? FY FAEN ER DET MULIG!!!!!!Vi tar vel ikke inn kjempe fine klær til butikken for så å selge det til halv pris!Nå tror jeg folk virkelig må gå i seg selv og tenke seg om.Måtte griskheten ta hevn på dem en gang.. Stod en hel dag i butikken med så mange sure miner. Skal bli lenge til neste gang vi skal ha tilbud i vår butikk når det skal være på dette viset! Måtte bare få det ut jeg.....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hehe. I dag så hadde jeg en kunde som ville vite hvilke klær vi skulle ha på salg i januar.. Jeg bare eeeeh.. aner ikke.. det er vel det vi ikke får solgt innen det kommer andre klær etter nyttår .. Ja, men kommer denne på salg, denne denne?? jeg ble helt matt jeg.. Jeg kan jo ikke spå hva som selges ut og hva som ikke slår ann.. Jeg jobber i en liten uavnhengig klesbutikk med barneklær.. og vi tar ikke inn lass av hvert plagg.. Og kosta noe over 100 kr var det svindyrt.. Synes ikke 240kr er en ille pris for en julekjole i str 4 til 12 år.. Du finner kjoler på H&M som koster mer..
-prøverpånytt- Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Nå om dagen er det jo blitt så så kaldt ute,så nå hadde jeg en kunde som lurte på hva jeg hadde av utvalg i bomulls skjorter. Ja så da måtte jeg ta henne med meg rundt i hele butikken og vrenge alle skjortene jeg hadde.Var en del for vi har jo,v-hals,rund hals,helt opp hals,halvveis knepping,ruter,striper,mønster,ikke mønster,rød,gul,blå,rosa farger.Herre gud vi har jo der meste.Så da vi omsider hadde gått igjennom alt sa hun bare:var i grunn ikke noe jeg likte.Hva har du i bomullsgensere da? Er det mulig???????Kunne hun ikke sagt fra under veis at hun ville se gensere også! Lurer noen ganger på hva som feiler disse gamle gråhåra kjærringene! Så har i allefall tatt lærdom av denne episoden for dagen etter samlet jeg alle klærne som hadde bomull i seg på ett sted,så kommer det en kunde å spørr,så kan jeg si:her har vi klær med bomull i,du må gjerne ta en titt her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå