Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Fins ikke det lenger? Har kjøpt det fra sparkjøp sine nettsider tidligere, men finner det ikke nå. Har googlet litt også, men får bare opp ullfrotté for voksne. Hmm, liker de så godt :-/
Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hmmmm, jo jeg kjøpte en ullfrotte' lue her om dagen og det hang en masse klær der som jeg MENER var ullfrotte'. Men så er det Iris butikken vi har her da ) Kanskje derfor.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Hmm, ja da er det ikke så rart ;-) Vet jeg kjøpte det via sparkjøp, men det kan virke som om de har sluttet med det.
du og jeg og vi to Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Janus har sluttet å produsere det! Så derfor er det ikke mulig å få tak i! Kjempesynd! Hvor er den butikken som hadde noe igjen?
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg har kjøpt det på Spar Kjøp i Bergen sentrum, men i sommer var alt på 70% salg. De har erstattet det med Janus ser det ut som, og selvsagt Tom og Trine. Synd. Selv om det blir nuppete raskt, liker jeg det så godt. Sitter liksom skikkelig, og den med høy hals fungerer så bra om vinteren. Minner litt om HH undertøyet som de sluttet med.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja, ikke sant.. Har masse annen ull, men likte disse veldig godt. De er ikke så pene, men veldig gode ;-)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Iris ligger på Os utenfor Bergen. Det var jo der Iris fabrikken lå før )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå