Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få engangsstønaden etter 26. svangerskaps uke...

vi søker nå, og er 30 uker på vei=)

Skrevet

Jeg har søkt, mest fordi jeg var i nærheten av NAV.. Fått vedtak, og pengene kommer 15. des =) Termin i mars..

Skrevet

jeg søkte fred. dagen før 26 uke og fikk dem onsdagen etter...

Skrevet

hvem har krav på engangsstønad? jeg blir alene med den lille, vært student fram til jeg startet i jobb 1.juli...

Skrevet

alle har krav på engangsstønaden, hvis de ikke har noe annet alternativ. Hvis du har jobbet litt, og har opptjent rett til foreldrepenger, så lønner det seg i de aller fleste tilfeller å ta foreldrepenger.

Det lønnet seg ikke å ta foreldrepenger for meg, fordi jeg hadde en så veldig liten stillingsprosent, derfor sa jeg fra meg retten til foreldrepenger og valgte å ta engangsstønaden...

Skrevet

mange har svart før meg ser jeg, at man kan få den etter 26.svangerskapsuke.

jeg drøyde lengst mulig med å søke, slik at pengene skulle vare lengst mulig... hadde jo ikke behov for de pengene da...

kanskje litt bakvendt tankegang, du tjener jo på å ha dem på konto og få renter av dem, men det er ikke mye rart det da. og jeg vet jeg hadde kommet til å brukt mer penger hvis jeg hadde mer....

Skrevet

Jeg skal også søke på engangsstønad nå. Men synes blanketten er vrien å fylle ut:P Hvorfor skal det være slik?

Det står bare forklaring på hvordan man skal gjøre det om man skal ha foreldrepenger, ikke om man skal ha engangsstønad. Selv om man kan rysse av for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...