Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Nå har jeg bare 4 uker igjen av arbeidsledighetstrygden. Hva skjer nå? Får jeg ingen penger??
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 prøver desperat å få jobb men får ikke noe :'( går det ikke an å utvide arbeidsledighetstrygden?? vil ikke på sosialhjelp
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Hva du gjør? Setter deg ned og tenker: Vanvittig dumt av meg å ikke sjekke dette nærmere tidligere!!
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Da får du deg en jobb, går over på sosialstønad, blir selvstendig næringsdrivende eller student.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Hvor lenge har du hatt dagpenger? Hvor lenge har du rett på? Tror ikke du får utvidet den nei. Det er en grunn til at den ikke varer for alltid. Har du samboer? Som har jobb?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Alle kan få seg en jobb hvis de går inn for det. Ekstravakter bensinstasjon, hjemmesykepleien, butikk, dagmamma, barnehage, vaskehjelp osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå