miss_aimee Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei jenter. Jeg har hatt mensensmerter i snart en uke, men ingenting annet enn litt gulaktig utflod kommer... Jeg har hatt veldig løs mage idag og litt kvalme. Jeg tok en CB digital kvelden før forventa mens men den var negativ, så jeg blir forvirra!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hei! Jeg har ikke hatt mensen siden september. Har også hatt menssmerter siden midten av Oktober. Ingen mens og bare negative tester..
miss_aimee Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Når testa du sist, Silje? Jeg kjenner ikke noe kvalme eller ømme bryster så jeg tror egentlig ikke jeg er gravid. Men puppene ser litt større ut. Kan være innbilning eller av andre grunner!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg testet forgje uke.. MEN jeg er så lei denne testinga at jeg skal ikke teste før til uka igjen.. Hehe! Jeg hr heller ingen symptomer.. Skjønner ingenting jeg:/
Skogshuldra Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Da er vi tre... 6 dager siden IKM.. fire negative tester. Føler meg litt kvalm og oppblåst innimellom og et rart trykk i underlivet, men frykter dette er innbilt... Fatter ikke hva som skjer, men er ganske lei av negative tester så nå skal jeg bare vente til mensen kommer eller jeg begynner å få mage... ha ha.. 7pp
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Hehe, vente til du får mage ja. Hehe.. Jeg vurderer en tur til legen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå