Gå til innhold

Hvor mangen er det som har cherrox til de små?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har og er kjempe fornøyd med de. Det er ikke slikt man må ha, men jeg vill ha det og det ville de i bhg også da de er varme og vanntette.

Skrevet

Har ikke hatt det til min gutt før nå (han er 3 år), men han elsker de varme støvlene sine! =) så nå er det viktig her vertfall!!

Skrevet

Jeg har til begge mine,alltid hatt det (så lenge de kunne gå da)

Skrevet

Ok:) Får gå å kjøpe jeg da:)

Men hvilket merke er best/anbefalles?

Har vært å sett litt men noen virker så tunge å store.

Skrevet

Har viking sine, de er ikke tunge og store! =)

Skrevet

iking sine er jo de letteste, men også blandt de dyreste. Vi kjøpre noen som heter Slusher og dattera mi på 3 år er som sagt kjempe fornøyde med de.

Skrevet

hvis du ikke vil ha tunge cherrox, skal du kjøpe Viking Thermo! De er kjempelette og gode :) Sønnen vår har de..Koster 399,-

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor den linken kom opp. den har ikke noe med cherrox å gjøre. hehe.det spøker på pc i dag.

Skrevet

Jeg har til de to eldste, men ikke til mini. Om det er viktig? Tja, jeg bruker det helst ikke siden det ikke er bra for for bena deres, men greit å ha dersom gore-tex skoene blir våte. Noe de nesten aldri blir.

Skrevet

Hvor viktig det er kommer jo an på barna også. Mini bader i alle søledammer han ser, så for han er det veldig viktig. Hvis man har barn som stort sett aldri går ut i vanndammer, så klarer man seg sikkert uten også, selvom jeg selv ville tatt på meg støvler for å gå ut og leke i regn.

Skrevet

Ne, det er ikke viktig. Har det ikke i år siden eldstemann klarer seg med gode goretex sko, hadde det som ekstrasko da han holdt på å slutte med bleie tilfelle uhell, men det var egentlig ikke bruk for de.

Yngstemann (18 mnd) får ikke verken det eller støvler før til våren, hun må ha sko som sittergodt på foten og ikke er klumpete og hindrer henne i lek. Hadde hun lagt i dammer hel dagen og blitt våt inni skoene hadde jeg kjøpt det til bruk i krisetilfeller, men det skjer sjelden :-)

Skrevet

Kun til krisetilfeller synes jeg er lurt. Blir et skikkelig ekkelt "klima" oppi de siden de ikke puster. Og de er ikke gode til føttene til ungene. Men i krisetilfeller!

Synes jeg så noen som så utrolig lette og fine ut i Crocs, men jeg har ikke hørt noe om de.

Skrevet

Barna mine bader også i dammer og vi bor på vestlandet hvor det er masse regn og slaps, men gore-tex sko holder for det meste lenge likevel :-)

Skrevet

Okei, den er grei :) Heia skikkelige knytesko som er gode for føttene og som sitter godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...