Camillagladiguttensin Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei! jeg fikk brev fra NAV ang engangsstønaden og der sto det jeg måtte sende inn bekreftelse på termin og kontonr der det skulle utbetales til.. Og pengene kommer tidligst etter uke 26. Er 26+3 nå og sendte inn bekreftelsen på dette om mandagen.. Men siden saken er ferdig behandlet vil jeg vel få utbetalingen ganske kjapt ikke sant??
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 det kommer nok snart se meeen, nav er TREGE med ALT. så smør deg med tålmodlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå