Meg, J & L Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei!!! Jeg las at du skulle kjøpe digital fotoramme i gave til Jul. Dette synes jeg var en kjempe idè!!! Noen spm; - Kan man sende mms bilder til rammene? Liksom hvis bestemor bor i Hordaland og du i Oslo, så kan du sende mms bilde til hun til fotorammen liksom??? - Hvilket merke kjøper du?
polarn & pyrene Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg er ikke Yaddaline,men svarer litt alikevell. Jeg har ett par digitale rammer her hjemme. Har ikke hørt omnoen du kansende mms bilder til nei. Det sitter minnseskort i rammene. Jeg har samme minneskort i mitt digitalkamera som rammen og bare bytter på når jeg vill ha nye bilder. Ellers kobbler du bare minneskortet til datan og fører over bildene du vill ha. Kjempe fint, nesten hele min familie har fått det i gaver de sisste årene og er så fornøyde med de.
Meg, J & L Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 ok, tusen takk for svar likevel Skjønte det slik at man kunne sende mms til de jeg... Uansett, kjempe idè. Tror nok det kan bli en slik en ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå