vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg venter mitt 3 barn, og er snart 18uker på vei... Livmora mi er allerede oppe ved navnlen... Kjenner jeg begynner å bli litt bekymret nå, siden jeg leser at den egentlig ikke skal være lengre enn halvveis til navlen... Hvordan er det hos dere andre? (Må si at dette blir 3 barnet på 4år)
*nurket* Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Kjenner meg godt igjen, venter mitt tredje barn og er 18 uker på vei, livmoren ligger også her ved navlen, var på ultralyd i går og alt så ok ut. Tror det er ganske normalt:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 ... oi, min er ved navlen allerede den, og jeg er bare 13 uker på vei, i morgen faktisk... er tredje min- var til jm i forige uke, hun sa "jeg kjøper glatt at du er 12 uker på vei" da hun kjente på magen, jeg ble ganske forbauset over at livmora var så høyt oppe allerede, den er rett under navlen, eller ved navlen egentlig.. hun sa ingenting mer enn det, så tenker det6 er normalt jeg.. er jo så mye som er normalt. Fått en del kommentarer på at jeg er stor, men jeg har mye fett fra forige gang så magen har liksom aldri vert "liten" heller:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 ja forresten her på bim står det at livmoren min skal være på størrelse med en knyttneve nå... hehe må være michael jordon sin det da
Fire småtroll Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Tror det er ganske vanlig. Jeg venter nummer fire, og det er ganske kort tid siden forrige svangerskap. Jordmor bare lo da jeg kom inn til kontroll, for med første øyekast så det ut som jeg var mye lenger på vei enn jeg faktisk var. Men da hun målte ble ikke fs-målet så høyt likevel, rett over det grønne feltet, og det har det vært i alle mine svangerskap. Hun sa det var vanlig å bli stor tidlig når man hadde flere svangerskap bak seg, livmora er jo ferdig utvidet, ingenting som holder igjen. Fikk se positivt på det sa hun, ungen har det helt topp, god plass å tumle rundt på... Jeg har forresten vært på ul, så jeg vet det bare er en der inne ;-)
*juble juble* Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 heisann heisann... Hører også at alle sier man blir fort stor som flergangsfødende. Jeg skal ha nummer fire og har ikke antydning til babymage enda... Flere som jeg kjenner har spurt om jeg har mistet babyen, fordi magen uteblir. Jeg er ganske smal i utgangspunktet... og forventet å se magen fort denne gangen her men venter fortsatt spent. Fs. målet er målt og iorden, på ul syns de magen var noe liten.... men alt var heldigvis meget bra med veslegutten min!!!!!!!!!!! er i uke 18 nå, og bruker fortsatt mine vanlige klær...skulle ønske jeg hadde mer mage, så slap jeg å bekymre meg så mye.... Det virker som om alt er sett på som normalt...siden det er så forskjell fra person til person, og fra gang til gang..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 jeg fikk mage veldig fort, men hun ligger langt ned og livmoren er mest på høyre side og rett over navlen. så det er veldig forskjellig
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Sto til navlen i uke 12 her
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Jeg er 18 uker imorgen med nr 3. Livmora står opp til navlen, og babyen ligger på høyre siden - akkurat som de to første også gjorde!)
Star83 Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Her og nådde livmora navelen ved 12-13uker...Detter er nr 4 her da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå