SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 jeg elsker det..har ullgenser og silongs:D:D I rooosa.. har 3 par.. Jeg er i hvertfall fornøyd
snart mor til 3 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 ikke prøvd de enda,men har tenkt til å gå til innkjøp av det... europris sine klea og sko er av en eller annen grunn overaskende bra!! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå