strikkemegihel Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Korleis har svangerskapet ditt vore hittil? Føler meg så sær i forhold til andre som er omrent like langt kome. Har vore sjukemeldt omtrent heile vegen og blir det ut tida, først blødning og kvalme, så ekstrem bekkenløysing. Er heilt isolert frå omverda og drittlei stua heime. Er for all del kjempekoselig å vere gravid igjen, men ikkje heilt slik eg hadde tenkt det på forhand.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 jeg har termin 25.februar, og har ingen plager. var småkvalm i begynnelsen, men ikke noe problem lissom
zavanna Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg har termin 23 februar og har hatt et veldig greit svangerskap så langt. Har vært sykemeldt nå i 14 dager pga bekkenløsning. Har store problemer med å gå, men enkelte dager er bedre enn andre. Har sartet med behandling,men syns ikke det hjelper så mye. Dette er nr 4 så har hatt det før og. Håper bare jeg kommer med ganske raskt etter fødsel så jeg kan stelle nusket selv. Med nr 2 tok det 3 mnd før jeg kunne gjøre det, og det var veldig trist syns jeg. Blir som du sier kjedelig å gå hjemme bare....man kan jo ikke akkurat ut å gå turer i skog og mark....
Fire småtroll Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Heisann! Jeg har termin 27.februar, men må desverre ha planlagt kaisersnitt denne gangen så ungen skal ut ca 17. Jeg var i fin form veldig lenge jeg, men så ble jeg forkjølet, det utviklet seg til bihulebetennelse og antibiotikakur. Etter det har jeg vært helt på felgen, kommer liksom ikke opp igjen. Sliter fremdeles med infeksjoner og forkjølelser, den ene biter den andre i halen, har brukt opp kvoten min med paracet og nesespray for lenge siden. I tillegg har jeg mye hodepine, bekkenplager, vondt i ryggen osv. Skjønner hva du mener, jeg er også 100% sykemeldt nå og blir nesten litt mannevond av det, samtidig som jeg ikke har ork til noenting. Men må jo prøve holde motet oppe, ihvertfall overfor ungene, men det holder hardt noen ganger. Gleder meg til ny baby og alt det der, men ser ikke så veldig frem til siste etappe av dette svangerskapet nei....
LykkelitenAprilSpire Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Jeg har termin 1. februar=) har slitt med bekkenløsning en stund. men ellers er alt bra... Litt vanskelig å konsentrere seg om skole for tiden da...går bare å tenker på jenta i magen hele dagen=) Dette er vår første da, så alt er nytt og spennende. Bare litt over 10 uker igjen til termin nå...jippi!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 jeg har termin 14 feb. har vært veeldig kvalm og hadde en stor jobb med å spise for å holde det i sjakk, ikke for mye eller for lite mat..da ble jeg helt ødelagt, ellers har det gått fint, har vært hjemme hele tiden. kjenner nå at jeg begynner å bli sliten. hun ligger sååå langt nede i bekkenet at jo mer hun vokser jo tyngre blir det. så føler meg høy gravid.. når jeg sitter så sparker hun meg på låret helt øverst selvfølgelig.. og klarer ikke å bøye beina uten at det er ubehagelig. men ellers i fin form. kjedelig å gå hjemme da...
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Hei. Eg har termin 6. februar og har vært sykmeldt heile svangerskapet. Først pga kraftig kvalme og sidan fordi eg sliter med Kols i tillegg. Ingen medisiner der som kan brukes under svangerskap, ihvertfall ikkje som virkar på meg. Kjem nok til å gå slik tida ut og ja, det sliter på å "berre" gå heime. Savner jobben og det å treffe folk på dagtid. Men men, det er jo berre ein overgang og det er jo verdt det til slutt.Lykke til vidare. :-)
Tesla Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Har termin med tredje barn 04 februar og har det helt ok, har vært veldig trett og sliten og venter egentlig enda på energien, men det ser ut som om det kommer seg nå. Har vært i jobb til nå, men er 20 % sykemeldt nå fordi jeg jobber natt og syntes det ble veldg tungt med tre netter etter hverandre. Har heldigvis ikke vært kvalmen eller fått bekkenplager, så jeg er glad for å få gå på jobb. Var sykemeldt hele det forrige svangerskapet og vet hvordan det føles, så jeg føler med dere. Har dere begynt å gjøre noe klart? Handle inn eller forberede på noe vis?
moder3 Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Termin 2. februar, gravid med tredjemann! Så langt ingen plager annet enn trøtthet.. Var veldig trøtt de første par mnd og har fått det igjen nå i uke 30.. Jobber hjemmefra, ganske så stillesittende jobb så jeg føler litt som deg HI, isolert og lei. Men ellers bare greit, skal ikke klage..:-)
Ungmamma21 Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 hei på deg;) jeg har termin 10februar, andre barnet;) svangerskapet gikk kjempe bra frem til 6mnd men da ble jeg sykemeldt, slitsomt med en 1åring fra før og i tillegg masse plager med ryggen og utrolig trøtt hele tiden. har hatt lavt jernlager hele veien. hva ligger jernlagret deres på?
Maf og lillemann Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 har termin 27/2 og har ikke mere plager enn det som hører med =) så jeg er ganske fornøyd med svangerskapet så lang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå