Gå til innhold

Har vært på ul, litt bekymret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg har vært på ul i dag og jordmoren fikk ikke sett skikkelig på hjertet til babyen. Jeg er ganske stor og hadde keisersnitt forrige gang og har fått pølsemage over operasjonssnittet, og det ble vanskelig å se hjertet til babyen, den var visstnok litt liten også så jeg skal tilbake om tre uker til ny ultralyd. Synes det er ganske skummelt, håpet og trodde at alt var som det skulle.. men det er kanskje hormonene som gjør en ekstra mottagelig og sårbar.. Jordmoren sa at så langt hun kunne se var alt som det skulle, skulle ønske hun bare hadde sagt at her ser alt bra ut.. Sukk.. Håper alt ser bra ut på neste ultralyd om tre uker, og det virker som en evighet til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Om ikke jeg tar helt feil, så var det vel 4-kammer snittet i hjertet som jordmor ikke klarte å se? Det er faktisk ganske så vanlig at de har problemer med det, og om man er ekstra godt polstret, kan det bli enda litt vanskligere.

Jeg har 2 svangerskap bak meg, og haadde problemer med dette begge gangene. Første gangen var jeg kjempenervør jeg også, så jeg kjenner igjen tankene dine!

Men bare slapp av du! Det er garantert helt fint, og bare se på det sånn at du får en ekstra liten kikk på babyen din om 3 uker =)

Jeg skal på ultralyd neste uke, og venter vel igrunn på samme beskjeden denne gangen også... Om ikke blir jeg veldig sjokket i hvert fall ;)

Skrevet

Hei igjen! Du har helt rett, vi så hjertet, men ikke de 4 kamrene. Tusen takk skal du ha, jeg er helt paranoid! :)

Skrevet
:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...