Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei Jeg har en liten en på 10 mnd å så er jeg gravid i uke 9. Skal tilbake i jobb(Jobber i helsevesenet.) om 14 dager og småen skal i barnehage. Er fortiden utrolig sliten, sover hele dagen, er små kvalm og et bekken som ikke er enig med meg. Tror dere at jeg kan få en sykmelding? Har ikke overskudd til noe. Eneste jeg gler meg til er å få lagt minsten så jeg kan få sove... Er så sliten:(
rampete robin Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Du kan helt sikkert få sykemelding, men kanskje starte med gradert sykemelding og se hvordan det går? Jobbe litt redusert, og så kan du trappe opp eller ned etter som formen da blir?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 Jeg ble sykemeldt i 100% mellom uke 8 og 10 da jeg gikk med nr 2. Hadde da ei på 13 mnd fra før. Var helt utkjørt og kvalm hele tiden. Jeg kunne sikkert fått mer av legen, men følte jeg ville tilbake på jobb da for kvalmen var avtakende. Så klart du får sykemelding i den situasjonen du er i. Håper du får et fint svangerskap:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Takker for svar. Skal til legen den 28, tror jeg skal spør etter sykmelding ja. Orker ikke tanken på jobb enda, må få litt overskudd først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå