Gå til innhold

Noen her som ble gravid veldig tidlig i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ca 6 mnd,(er faktisk ikke helt offisielt heller) og nå er venter vi barn sammen.Er 10 uker på vei. Jeg synes dette er ganske tidlig då. Men vi gleder oss over det som skal skje nå. Måtte selvfølgelig synke inn litt. Jeg avsluttet et langt forhold på 7 år like før vi ble sammen, og gruer meg til å fortelle eksen om dette. Vi gjorde det slutt pga hans utroskap (som han selvfølgelig nektet på) Men vi er fortsatt gode venner. Og jeg lurer på hvordan han vil ta det. Jeg har kjent min nåværende kjæreste i ca 2 år. Og vet at vi skal klare dette fint sammen.

Noen som har tips,råd, erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme skjedde meg...

jeg ble gravid første gangen etter 6 uker.mistet dette akkurat da vi ble klar over at eg var gravid.

så ble jeg gravid igjen etter 4 mnd.mistet også dette.

men nå er jeg gravid igjen og da var det 10 mnd siden vi ble sammen.

syns det var fortsatt alt for tidlig.

men vi får gjøre det beste ut av det:)

etter planen skal vi gifte oss sommeren 2010

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Vi har 3 års dag IDAG faktisk :)

og 2.desember er guttungen vår 2 år og jeg er 22 uker på vei med nr. 2 :)

Vi flyttet sammen etter en uke, kjøpte hus etter 2 mnd og planla graviditet 3 mnd etter vi ble sammen.

Nå ble riktignok jeg gravid på første forsøk begge gangene, ingen av oss hadde forventa at det skulle gå så fort, men det har gått så bra så :)

Garantier får man aldri her i livet uansett om man har vært sammen i 6 mnd eller 6 år.

Godt eksempel på det er søstra til mannen min og hennes type. etter 8 års samboerskap planla de barn og MENS hun går gravid finner han ut at nå ville ikke han mer...

Skrevet

Da jeg og min samboer hadde vært sammen i ca.6mnd og hadde bodd sammen i 4mnd,ble vi enige om at vi ønsket oss barn..

Hadde snakke litt rundt temaet,men ikke kommet frem til noe konkret.

Så måtte jeg slutte på p-pillene,fordi jeg tåler ikke kunstige hormoner,og da bestemte vi at vi ikke skulle bruke noen form for prevensjon.

Men det tok over 1år før jeg ble gravid. Nå har vi snart vært sammen i 4år og venter nurk nr.2 i mars=)

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

Fant ut at jeg var gravid når vi hadde holdt på i 2 mnd, ble offisielt sammen på samme tid. Første gang jeg møtte broren hans fortalte vi at jeg var gravid, hehe...=P

Nå har vi vært sammen i 2 år (eller, snart 2 år - offisielt), har en jente på 14 mnd og jeg er 13 uker på vei med nr 2=)

Skrevet

Jepp.. Ble gravid 6 mnd etter å ha blitt kjent med han. Han syns ikke det var noe stas så jeg er singel..

Skrevet

jeg ble gravid etter første møte men tok abort. da jeg akkurat hadde flytta fra x og var alene med gutt på 14mnd. men vi var sammen fra da, og venter nå vår første etter tre år :)

Skrevet

Vi bestemte oss for å få barn etter å ha kjent hverandre i 4/5 uker.. Nå er vi gift og venter nr 3 :)

Skrevet

Hvordan ble det mottatt av folk rundt dere da? At dere ville ha barn etter så kort tid? Ser liksom for meg hysteriske foreldre som prøver å få dere fra det, hehe

Skrevet

For å si det sånn, så har jeg hatt mensen kun 1 gang så lenge vi har kjent hverandre. Så vi hadde vel kjent hverandre i noen få uker da jeg ble gravid. Nå bor vi sammen, og har det så bra så... men det var litt av et sjokk. det positive er vel at jeg har lett for å bli gravid da :P hehe

Skrevet

Jeg ble gravid etter vi hadde vært sammen ca 6 mnd.... Var ikke planlagt at det skulle skje så fort, men vi ønsket oss veldig barn begge to. :) Nå er lillegutt snart 2 1/2, og han blir storebror i januar! :)

Jeg er overlykkelig over at jeg ble gravid med min nåværende samboer og ikke eksen som jeg var sammen med i mange år...

Skrevet

Jeg ble gravid første eller andre uka vi var sammen (ops,hehe) , mistet når jeg var 8 uker, var gravid 6 uker etter det igjen, fødte ei jente aug 07 venter nå nr 2 sammen om 4 uker:) Vi har vært sammen 2 år og 3 mnd nå:::)

Bare vær ærlig og si det som det er til x. Selv om dere er venner kan han ikke si noe på det, og i grunn har han ikke noe grunn til å bli såret eller noe annet for det. Men ærlighet er jo best, uansett:) Lykke til fremover:)

Skrevet

4.5mnd,er gift å har akkurat fått vårt 2 barn:)

Skrevet

Her kommer bebis til å bli født akkurat 1 år etter at vi møttes.

LANGT i fra planlagt. Spiste synfase p-piller til den store gullmedaljen og slurvet aldri med de. Men, allikevel ble jeg gravid.

Nå er vi samboere og gleder oss til å bli mamma og pappa. Og lillegutten min på 5 år gleder seg til å bli storebror:)

Skrevet

tuninna ♡ Ja, det ble litt rare komentarer og reaksjoner.. men de er vandt med at jeg gjør ting fort og gæli..hehe.. men vi er like lykkelige nå vi, som da vi traff hverandre..Men, vi har aldri vært sånn typisk forelska.. Vi møttes på nettet og det klaffa med en gang.. Det føltes ut som vi har kjent hverandre alltid.. Nå kan jeg bare se på mannen min og vite hva han tenker.. vet om han juger,eller har et skjult ønske bak det han sier.. Han sier jeg kjenner han bedre enn han selv.. Vi møttes på nettet.. skrev mail i en uke, snakka på tlf i mange timer, møttes to dager etterpå og har vært sammen siden.. vi møttes kl 21 på kvelden, var sammen til kl ble 03.. da fulgte han meg hjem og ble der.. han har ikke dratt enda:P ble en laaaaaaaaaaaaang første date.. som ikke er over ennå:P hehe

Skrevet

Jeg ble også gravid etter at at vi offisielt hadde vært sammen i 6 mnd. Vi brukte ganske mange mnd på å bli kjendt med hverandre før vi ble sammen, men likevel veldig tidlig å få barn. Vi har termin på søndag og gleder oss enormt!!

Skrevet

Ble gravid etter 5 uker. Hadde nettopp gått ut av et 7 år langt forhold. Ikke kontakt med eksen nå. Sjokk for ham å se meg gravid enda jeg hadde informert ham.Utrolig fornøyd med at livet bråsnudde på det tidspunktet. Det var litt undring og kommentarer fra venner og familie som vi hilste på etter jeg faktisk var gravid, men mest gratulasjoner. Egentlig mer kommentarer nå som vi skal ha vårt 4 barn. 11 år siden vi traff hverandre. Det har vært litt lite voksentid kanskje, men det kan vi jo ta igjen når vi er pensjonister..

Skrevet

Vi startet prøvingen på førstemann ca 5 mnd etter at vi traff hverandre første gang og fikk full klaff med det samme heldigvis. Vet man at man har funnet den rette så vet man.

Skrevet

vi ble sammen juli og jeg ble gravid i oktober... altså etter 3mnd!!!

nå venter vi nr 2 i juni og vi koser oss sammen og er en lykkelig familie!!!

selvsagt har vi våre problemer som alle andre, '

er ikke noe eventyrhistorie ;O)

Skrevet

Vi ble sammen i februar 06, jeg ble gravid i august samme året.

Nå er jeg halvveis med nr 2:)

Skrevet

Gikk ut av et 6.5 års langt samboerforhold i september 06. Ble gravid med en gang og fikk en liten gutt i juni året etter. Venter nå nr 2 i desember :) Så her har det gått unna!

Mange reaksjoner fra omgivelsene. Både positive og nagative. Har pr dd liten kontakt med mine egne foreldre som ikke helt har klart å glemme sin forrige svigersønn.

Skrevet

Signerer denne. Traff hverandre i månedskiftet juli/august, og ble gravide i september. Var heldig med den, kan du si ;-) Vi valgte å ikke si det til foreldrene mine første gangen de traff ham... De skulle i hvertfall få sjansen til å få et inntrykk av ham som min kjæreste før han ble "han som slo dattera vår på kjukken" Hihi!

Er nå på vei med nr. 2, og har det strålende! Hurra for livet!

Skrevet

Jeg ble gravid med min kjære etter 6 mnd... Vi har nå ei jente som blir 2 år i januar.

Imorgen har vi 3 års dag!!!

på lørdag gifter vi oss!!!

Vi prøver på barn nr 2!!!

Vi er lykkelige!!!

Skrevet

Sikkert ikke tidlig for andre, men tidlig for oss ! :) Har vært sammen i 3 år når gutten kommer..

Skrevet

Traff hverandre på en fest for litt over et år siden, kjærlighet ved første blikk, ingen felles bekjente, ble sammen med en gang, og gravid etter tre måneder. Og på dagen åtte måneder etter at vi traff hverandre fridde han:-)

Det har gått fort, men ikke raskere enn at det har føltes veldig naturlig og riktig hele veien. Vi har ikke stresset med noe, men tatt det i vårt eget tempo. Er nå ni dager på overtid og jeg er stadig bombesikker på at dette er mannen i mitt liv:-) Angrer absolutt ikke på at jeg ikke tok abort, selv om graviditeten på ingen måte var planlagt! Og familien har også tatt det veldig pent, alle sammen.

Om du selv har trua på at dette er riktig for deg og dere - kjør på!

:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...